دوشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۳:۱۵
برگزاری نمايشگاه كتاب شهدای نفاق و ترور در سراسر كشور

محمد حسين كريمي‌پور، مدير اجرايي نخستین نمايشگاه كتاب شهدای نفاق و ترور، در مراسم افتتاح این نمایشگاه گفت: گلچيني از اين آثار هر هفته در يكي از استان‌هاي كشور به صورت نمايشگاهي عرضه خواهد شد./

به گزارش خبر گزاري كتاب ايران (ايبنا)،‌ مراسم افتتاح نخستين نمايشگاه كتاب شهدای نفاق و ترور عصر 29 خرداد ماه 90 در پارك دانشجو با حضور سردار محمدرضا نقدي، رييس سازمان بسيج مستضعفين، مجيد قناديان مسوول سازمان بسيج هنرمندان، اعضاي کانون هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور) و  مسوولين بنياد فرهنگي روايت فتح برگزار شد. 

سردار محمدرضا نقدي در ابتدای این مراسم اظهار داشت: ‌سي‌امين سالگرد حوادثي كه در سال 1360 اتفاق افتادند، فرصت مناسبي براي ماست كه تا حدي شهدای آن حوادث را از مظلوميت در بياوريم و پيام‌هاي آنان را براي ملت بازگو كنيم.

وي گفت: 17140 نفر در اثر اقدامات تروریستی به شهادت رسیده‌اند. 12000 نفر آنان به دست منافقین و بقیه نیز توسط سایر گروه‌های تروریستی تحت الحمایه آمریکا و انگلیس به شهادت رسیدند که بیش از 970 نفر شهدا از اصناف و بازاریان بوده‌اند. 

رييس سازمان بسيج مستضعفين افزود: هرگاه زورگويان در برابر اصالت تفكر توحيدي كم مي‌آورند، دست به نفاق مي‌زنند و در شكل دوست از پشت خنجر مي‌زنند. به همين دليل شناخت اين جريانات و تفكر آن‌ها براي همه ملت ما يك ضرورت است.

سپس محمد حسين كريمي پور، مدير اجرايي نخستین نمايشگاه كتاب شهدای نفاق و ترور، گفت: این نمايشگاه، نخستين نمايشگاهي است كه آثار مكتوب، اسناد و عكس اين حوزه را به نمايش گذاشته است. در اين نمايشگاه نزديك به 400 عنوان كتاب ارايه شده كه 250 عنوان اثر به صورت نمايشي عرضه و بقيه عنوان‌ها برای فروش در معرض ديد مخاطبان قرار گرفته‌اند.

وي اظهار داشت: اين آثار موضوعاتی مانند نفاق، ‌نقد و بررس عملكرد منافقين، شهداي ترور، جنگ نرم، فتنه 88 و تروريسم را دربر دارند. همچنین آثار ناشراني مانند روايت فتح، مركز اسناد انقلاب اسلامي، كيهان، اطلاعات، پژوهشكده امام خميني(ره) و انقلاب اسلامي و مجمع صلح براي عدالت در اين نمايشگاه با تخفيف 25 درصد به مخاطبان عرضه شده‌اند.  

كريمي‌پور ادامه داد: نخستین نمايشگاه كتاب شهدای نفاق و ترور بعد از 10 روز برپایی در پارک دانشجو در تهران، هر هفته در يكي از محلات تهران برگزار می‌شود و گلچيني از اين آثار نیز هر هفته در يكي از استان‌هاي كشور به شكل نمايشگاهي و تا آخر سال 1390 ارایه خواهند شد. در كنار اين نمايشگاه‌ها، نمايشگاه‌های عكس و كاريكاتور هم برگزار می‌شوند.

نخستین نمايشگاه كتاب شهدای نفاق و ترور تا 9 تير ماه 90 به همت سازمان بسيج مستضعفين و بنياد فرهنگي روايت فتح از ساعت 9 تا 20 هر روز در پارك دانشجو داير است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها