یکشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۱:۲۱
انعقاد تفاهمنامه معاونت امورفرهنگی ارشاد با سپاه پاسداران

بهمن دری معاون امو رفرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از انعقاد تفاهمنامه بین معاونت امور فرهنگی وزارت ارشاد و سپاه پاسداران شامل حمایت از برپایی همایش پاسداران اهالی قلم و تجهیز هزار باب کتابخانه عمومی تحت پوشش سپاه به کتاب، خبر داد و گفت: امیدوارم این تفاهمنامه هر چه سریعتر جنبه اجرایی و عملیاتی به خود بگیرد.\

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) به نقل از روابط عمومی معاونت امورفرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بهمن دری حمایت از برپایی همایش پاسداران اهالی قلم و تجهیز هزار باب کتابخانه عمومی تحت پوشش سپاه به کتاب با موضوعات مختلف با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد ریال از مهمترین مفاد این تفاهم نامه دانست و افزود: اختصاص بن کارت خرید کتاب به اهالی قلم سپاه با تخفیف 50 درصدی تا سقف یک میلیارد ریال و خرید آثار برگزیده نويسندگان و شاعران سپاه از دیگر حمایت هایی است که در این تفاهمنامه به آن پرداخته شده است.

معاون امورفرهنگی همچنین از حمایت مجموعه‌اش برای راه اندازی کانون پاسداران اهل قلم خبر داد و ادامه داد: از برگزاری نمایشگاه‌های فرهنگی سپاه در مناسبت‌های مختلف نیز حمایت ویژه‌ای خواهیم داشت.

دری خاطرنشان کرد: برنامه ای را در دستور کار معاونت فرهنگی قرار داده‌ایم تا به افزایش مطالعه مفید در اقشار مختلف جامعه بیانجامد .

وی در تشریح این برنامه گفت : برگزاری مسابقات کتابخوانی در سطوح مختلف و کتاب‌های ارزشمند و مناسب به منظور جریان سازی هدفمند در ارتقاي مطالعه مفید از اولویت‌هاي معاونت فرهنگی در سال جاری به‌شمار می‌رود.

بهمن دری در پایان همچنین از آمادگی معاونت متبوعش برای انعقاد این‌گونه تفاهمنامه‌ها با سایر نهاد‌ها و ارگان‌های دولتی و خصوصی خبر داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط