سه‌شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۱۹:۴۹
سامانه پيام كوتاه آموزش همگاني جمعيت هلال احمر

دكتر ابوالحسن فقيه، رييس جمعيت هلال احمر تهران عصر امروز(20 ارديبهشت) در سالن نهادها و سازمان‌هاي نمايشگاه كتاب تهران از «سامانه سراسري پيام كوتاه آموزش همگاني جمعيت هلال احمر» رونمايي كرد. اين سامانه، نكات آموزنده‌‌اي را براي چگونگي مقابله شهروندان با سوانح طبيعي و غيرطبيعي در خود جاي داده است.

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، «سامانه سراسري پيام كوتاه آموزش همگاني جمعيت هلال احمر» دربردارنده برخي از محتواي كتاب‌هاي منتشر شده موسسه آموزش عالي و معاونت آموزش و پژوهش جمعيت هلال احمر است. اين كتاب‌ها با هدف ارتقاي دانش و مهارت‌هاي مورد نياز مديران، امدادگران، نجاتگران و ساير علاقه‌مندان براي مواجهه صحيح با حوادث و سوانح و كاهش خسارات ناشي از آن منتشر شده‌اند.

با افتتاح اين سامانه، قرار است روزانه يك پيامك با هدف آموزش همگاني پيشگيري و مقابله با انواع حوادث، به عموم مردم ارسال شود. اين پيام‌ها حاوي نكات آموزنده‌اي اند كه مخاطبان را با شيوه برخورد با انواع سوانح آشنا مي‌كنند.

«آموزش همگاني مقابله با حوادث هسته‌‌اي، «منشور بشردوستانه و حداقل استانداردها در مقابله با بلايا»، «بالگرد در جستجو و نجات» و «همه چيز براي زندگي، زندگي براي...» عناوين برخي از كتاب‌هايي‌اند كه از سوي موسسه آموزش عالي و معاونت آموزش و پژوهش جمعيت هلال احمر منتشر شده‌اند.

بيست و چهارمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران تا 24 ارديبهشت در مصلاي امام خميني(ره) برپاست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط