سه‌شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۱۱:۲۷
نمايشگاه كتاب فرهنگسراي انقلاب در ايام فاطميه

فرهنگسراي انقلاب اسلامي به مناسبت ایام فاطمیه به مدت دو روز و با عرضه حدود 50 عنوان اثر مذهبي، اقدام به برگزاري نمايشگاه كتاب خواهد كرد.\

مهدي فروتن، رييس فرهنگسراي انقلاب اسلامي، در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، با اعلام اين خبر اظهار داشت: اين فرهنگسرا به مناسبت فرا رسیدن ایام عزاداری حضرت زهرا(س)مراسم «طنین یاس، تجلی زن» را برگزار می‌کند.

وي ادامه داد: در این برنامه پس از مرثیه‌خوانی، حسین اقبالی‌نصب، استاد دانشگاه درباره زن و تاسی به زندگی حضرت فاطمه زهرا(س) سخنراني خواهد كرد.

رييس فرهنگسراي انقلاب اسلامي تصريح كرد: همزمان با برگزاری این مراسم، نمایشگاه کتاب با موضوعات مذهبی و ادبيات داستاني مربوط به حضرت زهرا(س) برپا مي‌شود. عموم مردم به ويژه بانوان، مخاطبان اين نمايشگاه را تشكيل مي‌دهند.

فروتن افزود: در اين نمايشگاه كتاب غرفه فضایل فاطمه(س)، غرفه گل پرپرشده(حضرت محسن"ع") و غرفه امید همراه با پخش کلیپ برپا مي‌شود. در اين غرفه‌ها تعدادي از راويان مذهبي در حضور دانش‌آموزان مقاطع راهنمايي و دبيرستان درباره بخش‌هايي از زندگي حضرت زهرا(س) به بيان داستان‌ها و روايات مذهبي خواهند پرداخت.

وي يادآور شد: این مراسم به مدت دو روز از چهارشنبه(14 اردیبهشت) ساعت 18تا 19 و پنج‌شنبه(15اردیبهشت) ساعت 10 تا 12در سالن سپیده فرهنگسرای انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

رييس فرهنگسراي انقلاب اسلامي در پايان گفت:‌ علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این برنامه به فرهنگسرای انقلاب اسلامی واقع در بزرگراه شهید نواب صفوی، خیابان کمیل شرقی مراجعه كنند یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 9-55519057 تماس بگیرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط