یکشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۱۶:۲۰
برگزاري مسابقه كتابخواني «مساله حجاب»

فرهنگسراي اميد به مناسبت پاسداشت مقام معلم و استاد شهيد مرتضي مطهري، 12 ارديبهشت ماه مسابقه كتابخواني «مساله حجاب» را برگزار مي‌كند._

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، فرهنگسرای امید، ویژه‌برنامه‌ای با عنوان «یادمان استاد شهید مطهری» را در محل شهادت این استاد با حضور اعضاي كانون‌هاي اين فرهنگسرا و جمعي از دانش‌آموزان منطقه 12 برپا مي‌كند.

در اين مراسم، پس از گلباران مقتل علامه مطهري توسط دانش‌آموزان، رييس آموزش و پرورش منطقه 12 به مناسبت روز معلم در جمع آنها به سخنراني خواهد پرداخت. تجليل از معلمان مراکز فرهنگی و هنری منطقه 13 از ديگر برنامه‌هاي فرهنگسراي اميد در اين روز محسوب مي‌شود.

همچنين فرهنگسراي اميد در اين مراسم مسابقه كتابخواني برگزار مي‌كند. «مساله حجاب» عنوان كتابي از استاد مطهري است كه سوالات اين مسابقه از آن استخراج شده‌اند. كتاب و سوالات مسابقه، در اين مراسم در اختيار علاقه‌مندان قرار خواهند گرفت.

دانش‌آموزان مي‌توانند پاسخ سوالات را از طريق پيامك به شماره 30001443 ارسال كنند يا پاسخ سوالات را به فرهنگسراي اميد در ميدان امام حسين، خيابان هفده شهريور، خيابان خشكبارچي، پارك خيام بفرستند. پايان ارديبهشت ماه، آخرين فرصت ارسال پاسخ سوالات مسابقه به فرهنگسراي اميد اعلام شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط