یکشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۰۹:۴۵
برگزاري بيست‌ و نهمين دوره مسابقات قرآن و نهج‌البلاغه

مرحله استاني بيست‌ و نهمين دوره مسابقات قرآن و نهج‌البلاغه دانش‌آموزي به زودي افتتاح خواهد شد. دانش‌آموزان در اين مرحله در رشته‌هاي قرائت، حفظ و مفاهيم قرآن و نهج البلاغه براي كسب رتبه‌هاي برتر و راهيابي به مرحله كشوري به رقابت مي‌پردازند.\

علي عزتي، رييس اداره قرآن وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، با اعلام اين خبر اظهار داشت: با آغاز مرحله استاني از اوايل ارديبهشت ماه، دانش‌آموزان چهار مقطع ابتدايي، راهنمايي، متوسطه و پيش‌دانشگاهي در استان‌هاي سراسر كشور با يكديگر رقابت مي‌كنند.

وي با بيان اين كه مسابقات قرآن و نهج‌البلاغه دانش‌آموزي يكي از رويدادهاي بزرگ قرآني در سطح كشور محسوب مي‌شود، عنوان داشت: پس از اتمام رقابت‌ها در مرحله استاني، از هر رشته و هر استان يك نفر براي رقابت نهايي به مرحله كشوري راه مي‌يابد.

كارشناس قرآن وزارت آموزش و پرورش در پايان يادآور شد: مرحله كشوري بيست و نهمين دوره مسابقات قرآن و نهج‌البلاغه دانش‌آموزان در استان مركزي در روز 25 تيرماه ويژه پسران و 29 تيرماه ويژه دختران و با حضور مسوولان استان و كارشناسان قرآن وزرات آموزش و پرورش برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط