چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۲
برپایی غرفه خوشنویسی «مشق عشق» در همدان/ ۲ هزار جلد کتاب به کتابخانه‌‌های عمومی اهدا شد

همدان - برپایی نمایشگاه کتاب، اهدای ۲ هزار جلد کتاب به کتابخانه‌های عمومی همدان، برپایی جشن الفبا در کتابخانه عمومی و... عناوین اخبار حوزه کتاب و ادبیات استان همدان است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در همدان، به مناسبت فرا رسیدن سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره)، نمایشگاه‌های فرهنگی و هنری به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در همدان برگزار شد.

معاونت امور هنری و سینمایی این اداره کل با همراهی هنرمندان خوشنویس، غرفه خوشنویسی «مشق عشق» را در حسینیه امام (ره) برپا کرد و هنرمندان همدانی در این غرفه به خوشنویسی اشعار بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی پرداختند.

برگزاری نمایشگاه کتاب هم عنوان برنامه‌ای بود که به همت معاونت امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل و با همکاری ناشران و خانه فرهنگ و هنر دهکده فرهنگی و توریستی گنجنامه انجام شد.

اهدای ۴۵۰ جلد کتاب به کتابخانه عمومی شهید خضریان همدان

دبیرستان نمونه مردمی آمنه شهرستان همدان ۴۵۰ جلد کتاب به کتابخانه‌ عمومی شهید خضریان این شهرستان اهدا کرد.

از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۲ هزار نسخه کتاب توسط اعضای کتابخانه‌ها و خیرین نیک اندیش به کتابخانه‌های سراسر شهرستان اهدا شده که نشان از نهادینه شدن فرهنگ وقف و اهدا در حوزه کتاب و کتابخوانی دارد.

تقدیر از عملکرد رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی نهاوند

جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی بخش گیان با تقدیر از عملکرد رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان نهاوند به جهت فعالیت‌های شاخص در این بخش برگزار شد.

اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی در روستای ینگی‌کند ملایر

مسئول کتابخانه پاسارگاد روستای ینگی‌کند از جمله برنامه‌های متنوع  فرهنگی اجرایی در  کتابخانه به طراحی ترا کت معرفی کتابخانه و برنامه‌های فرهنگی، طراحی تراکت دوازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی، همکاری با نهضت سوادآموزی و برگزاری کارگاه مهارت خواندن و نوشتن ابتدایی برای زنان کم سواد و محروم از نعمت خواندن و نوشتن، برگزاری مسابقات نقاشی در اعیاد مذهبی و ملی نظیر دهه کرامت وآزادسازی خرمشهر، برگزاری نشست‌های کتابخوان و برنامه‌های جمع‌خوانی و معرفی کتاب اشاره کرد.

گلناز سلیمانی فرد از اهدای بیش از ۵۰ نسخه کتاب از ابتدای سال جاری تاکنون به این کتابخانه توسط مردم فرهنگ دوست و خیر این روستا خبر داد و عضویت بیش از ۱۱۰ نفر در کتابخانه را از بازخوردهای مثبت فعالیت‌های فرهنگی در این کتابخانه برشمرد.

جشن البفا با همکاری کتابخانه بامداد در دبستان حافظ شهر فرسفج

جشن الفبا و توزیع بسته‌های فرهنگی بین دانش آموزان دبستان حافظ با همکاری کتابخانه‌ عمومی بامداد برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها