دوشنبه ۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۰
حضور انتشارات طوطی در هشتمین دوره فلوشیپ استانبول

هشتمین دوره فلوشیپ استانبول از تاریخ ۱۶ تا ۱۸ خرداد (۶ تا ۸ ژوئن) برگزار می‌شود که در آن، انتشارات طوطی (کودک‌ونوجوان انتشارات فاطمی) نیز حضور دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، هشتمین دوره فلوشیپ استانبول از تاریخ ۱۶ تا ۱۸ خرداد (۶ تا ۸ ژوئن) برگزار می‌شود. حضور در این دوره‌ها فرصتی برای گردهمایی ناشرانی است که در زمینه چاپ کتاب‌های باکیفیت و مناسب در سطح بین‌الملل فعالیت دارند.
 
انتشارات طوطی (کتاب کودک و نوجوان انتشارات فاطمی) که با احترام به قوانین بین‌الملل و رعایت حق‌نشر برای کودکان و نوجوانان کتاب منتشر می‌کند نیز امسال در این دوره حضور دارد. رویداد امسال، به صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود و شیوا عظیمی، مسئول بخش بین‌الملل کتاب‌های طوطی، در این دوره حضور خواهد داشت.
 
طوطی در سال‌های گذشته توانسته است حق‌نشر بسیاری از کتاب‌های تألیفی خود را برای انتشار به زبان‌های انگلیسی، آلمانی، ترکی، اسپانیایی، فرانسوی، چینی، کره‌ای، ژاپنی، عربی، پرتغالی و زبان‌های دیگر واگذار کند. در این رویداد نیز با بیش از ۳۰ ناشر معتبر بین‌المللی برای همکاری و انتشار نزدیک به ۵۰ عنوان تألیفی به زبان‌های دیگر مذاکره خواهد کرد.
 
این برنامه فرصت مناسبی برای معرفی ادبیات کودک و نوجوان ایران است تا ناشران بین‌الملل بیش از پیش با نویسندگان و تصویرگران توانمند کشورمان آشنا شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها