دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۰
استقرار ستاد اجرایی سی‌وسومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در مصلی

ستاد اجرایی سی‌وسومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در مصلی امام خمینی (ره) مستقر شد و آغاز به کار کرد. 

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، با مساعدت مدیریت مصلی امام خمینی (ره) دفتر ستاد اجرایی سی‌وسومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در این محل استقرار یافت و آغاز به کار کرد. 

با توجه به ضرورت تهیه طرح و نقشه نمایشگاه سی‌وسوم و بررسی فضاهای مفید و قابل استفاده نمایشگاهی و همچنین حضور سازمان‌ها و نهادهای همکار برای آماده‌سازی محل برگزاری نمایشگاه جلسات مختلفی در محل ستاد اجرایی پیش‌بینی شده و تصمیمات کلی اتخاذ خواهد شد. 

بازدیدهای مختلفی نیز به منظور در نظر گرفتن تدابیر لازم برای رعایت ایمنی و انجام فعالیت‌های خدماتی از مصلی امام خمینی (ره) پیشبینی شده و در ادامه روند اجرایی نمایشگاه بازدیدهای دیگری نیز انجام خواهد شد و در این بازدیدها وضع موجود مصلی بررسی می‌شود؛ همچنین ستاد اجرایی سی‌وسومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران نیز از روند کارهای انجام شده گزارش روزانه تهیه می‌کند.

در حال حاضر نیز ستاد اجرایی با مستقر شدن در محل برگزاری نمایشگاه سی‌وسوم در تلاش است تا برای موضوعات زیرساختی همچون برق، موارد رفاهی و... تمهیداتی اندیشیده شود و بررسی و عملیاتی کردن این موارد از جمله برنامه‌هایی است که در دستور کار این ستاد قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها