پنجشنبه ۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۹
اختصاص 15 میلیارد تومان برای تکمیل کتابخانه مرکزی قم

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه برنامه‌های سفر امروز خود به قم از کتابخانه مرکزی قم بازدید و از اختصاص 15 میلیارد تومان برای تکمیل این کتابخانه خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در قم، محمد مهدی اسماعیلی در بازدید از کتابخانه مرکزی قم با اشاره به توجه ویژه دولت سیزدهم به تکمیل زیر‌ساخت‌های فرهنگی کشور تاکید کرد و گفت: به منظور تکمیل و تجهیز کتابخانه مرکزی قم، ۱۵۰ میلیارد ریال اختصاص خواهد یافت و امیدواریم بتوانیم قبل از نوروز این کتابخانه را تکمیل کنیم.
 
وی با بیان اینکه به دنبال تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام فرهنگی در قم هستیم، اظهار کرد: امیدواریم با همراهی مسئولان استان و استفاده از ظرفیت‌های ملی بتوانیم در حوزه فرهنگ قم گام‌های گسترده‌تری را برداریم.
 
اسماعیلی به جایگاه هنر خوشنویسی در اسلام و ایران گفت: هنر جایگاه ویژ‌ه‌‌ای در جامعه ایرانی دارد و به همین دلیل می‌توان از ظرفیت‌های اقتصادی آن برای توسعه کشور استفاده کرد.
 
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: هنرمندان قمی در هنر خوشنویسی جایگاه بسیار بالایی دارند و باید برای شکوفایی بیشتر این هنر، اهتمام و توجه بیشتری داشته باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها