پنجشنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۷
برگزاری مسابقه نویسندگی به مناسبت روز دانش‌آموز

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان از برگزاری مسابقه نویسندگی به مناسبت روز دانش‌آموز خبر داد و گفت: این مسابقه با هدف پرورش استعدادهای جوان، افزایش مهارت داستان‌خوانی و داستان‌نویسی برگزار شد.

ایرج صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان گفت: به مناسبت بیست و نهمین دوره هفته کتاب، مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب «فصل فیروزه» در استان زنجان برگزار می‌شود و همزمان با هفته کتاب برنامه‌های مختلفی در استان اجرایی خواهد شد.

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان با اشاره به اینکه برنامه‌های هفته کتاب با محوریت کتابخانه‌ها اجرایی خواهد شد، اضافه کرد: ترویج فرهنگ مطالعه و تشویق به توجه بیشتر به موضوع کتاب از اهداف برنامه‌های این هفته است.

وی همچنین از برگزاری مسابقات نویسندگی در زنجان خبر داد و گفت: به مناسبت سالروز شهادت محمدحسین فهمیده، روز نوجوان و روز بسیج دانش‌آموزی، مسابقه نویسندگی ویژه اعضای نوجوان برگزار شد.

صادقی گفت: این مسابقه نویسندگی به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در راستای کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان برگزار شد.

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان با اشاره به اینکه هدف از برگزاری این مسابقه پرورش استعدادهای جوان، افزایش مهارت داستان‌خوانی و داستان‌نویسی در بین اعضای کتابخانه با موضوع شهدا بود، گفت: در این مسابقه به افرادی که بهترین داستان را نوشتند جوایزی اهدا شد.

وی با اشاره به اینکه فراخوان مسابقه کتابخوانی «فصل فیروزه» هم منتشر شده است، اضافه کرد: این مسابقه به مناسبت بیست و نهمین دوره هفته کتاب، مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب «فصل فیروزه» در استان زنجان برگزار می‌شود.

صادقی ادامه داد: علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه می‌توانند از ۱۰ آبان ماه تا ۳۰ آذرماه سال ۱۴۰۰ با مراجعه به سامانه مسابقات کتابخوانی مراجعه و سوالات را از آنجا دریافت کنند.

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان افزود: کتاب «فصل فیروزه» داستانی عاشقانه است که ماجرایش در بستری تاریخی می‌گذرد. سیندخت، دختری زرتشتی اهل یزد است که همراه با پدر تاجرش و کاروان تجاری او به نقاط مختلف قلمرو خلافت عباسی سفر می‌کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها