یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۰
مهلت ثبت‌نام در مسابقات «مدهامتان» 20 روز افزایش یافت

مدیر ستاد کانون‌های مساجد استان زنجان با اشاره به برگزاری شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان گفت: پیش از این مهلت شرکت در ثبت‌نام تا آخر خردادماه اعلام شده بود که برای بهره‌مندی بیشتر فعالان قرآنی مهلت ثبت نام تا 20 تیرماه تمدید شد.

محسن اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان گفت: شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدها متان در استان زنجان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه امسال مسابقات قرآنی مدها متان در 10 رشته برگزار می‌شود، اضافه کرد: این دوره از مسابقات در سه رده سنی کودکان(زیر 7 سال)، نوجوانان( 7 تا 16 سال) و جوانان(17 تا 30 سال) برگزار می‌شود.

مدیر ستاد کانون‌های مساجد استان زنجان با بیان اینکه ثبت‌نام در این مسابقات از طریق سایت مسابقات انجام می‌شود، افزود: به علت اینترنتی بودن سایت ثبت‌نام فعلا آمار دقیقی از شرکت‌کنندگان وجود ندارد.

اسلامی با اشاره به اینکه بارگذاری آثار از طریق سامانه بچه‌های مساجد از هفته چهارم فروردین ماه آغاز شده است، اضافه کرد: پیش از این مهلت شرکت در ثبت‌نام تا آخر خردادماه اعلام شده بود که برای بهره‌مندی بیشتر فعالان قرآنی مهلت ثبت نام تا 20 تیرماه تمدید شد.

اسلامی با بیان اینکه شرکت در مسابقات غیرحضوری از هفته اول خرداد و داوری آثار از هفته دوم خرداد آغاز می‌شود، افزود: خوشبختانه هر سال سطح مسابقات در استان افزایش می‌یابد و هر سال شاهد ارتقای سطح معلومات شرکت کنندگان هستیم.

مدیر ستاد کانون‌های مساجد استان زنجان با بیان اینکه برگزیدگان مسابقات استانی به مرحله کشوری راه پیدا خواهند کرد، گفت: خوشبختانه با توجه به اقدامات مثبتی که در حوزه آموزش قرآن در استان زنجان وجود دارد، هر سال شاهد درخشش نوجوانان و جوانان در این رویداد مهم قرآنی هستیم.

وی افزود: سال گذشته نیز سه تن از برگزیدگان مرحله استانی مسابقات قرآنی مدهامتان به نام‌های مهدی کردلو در رشته قرائت تحقیق، یحیی داداشی در رشته اذان و فاطمه بازرگان به مسابقات قرآنی کشوری در شیراز اعزام شدند و حضور قابل قبولی داشتند.

اسلامی با تأکید بر همکاری دستگاه‌های مرتبط در برگزاری این مسابقات و سایر رویدادهای قرآنی افزود: محور برگزاری این مسابقات گسترش فعالیت‌های فرهنگی ـ قرآنی، به‌‎کارگیری آموزه‌ها و مفاهیم قرآنی در زندگی فردی و اجتماعی است.

وی افزود: برگزاری مسابقات مدهامتان کار ارزشمند کانون‌های مساجد است و قرآن را از مهجوریت خارج و به اعتلای فرهنگ آن کمک خواهد کرد.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها