شنبه ۱۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۲
12 اردیبهشت آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره داستان کوتاه قلم جوان

دبیر جشنواره قلم جوان استان زنجان گفت: علاقه‌مندان برای شرکت در جشنواره داستان کوتاه قلم جوان تا 12 اردیبهشت می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

حجت‌الاسلام میثم صحبتلو در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان با اشاره به اینکه از دو سال قبل برگزاری جشنواره قلم در استان زنجان کلید خورد، اظهار کرد: امسال دومین جشنواره قلم جوان در استان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه جشنواره قلم جوان با محوریت مجموعه‌های تربیتی و مسجدی و ویژه نوجوانان برگزار می‌شود، گفت: استعدادیابی و جذب دانش‌آموزان مستعد و علاقه‌مند و نیز برگزاری فعالیت علمی و ادبی که نوجوانان مسجدی و بسیجی متولی آن هستند،از اهداف این جشنواره است.

صحبتلو با اشاره به اینکه جشنواره قلم جوان در قالب ارسال آثار داستان کوتاه برگزار می‌شود، اضافه کرد: معارف (نماز، امام زمان (عج)، امام رضا (ع) و غیره)، پایداری (حاج قاسم، شهدای مدافع امنیت، دفاع مقدس و غیره)، علمی_تخیلی (ایران ۱۴۲۰، من شهردار هستم، اسطوره زنجانی من و غیره)، شکوه حجاب (مدال فاطمی، برهنگی رسانه و غیره)، طنز و کمدی (من یک سلبریتی هستم، کلاغ نیوزها، رژیم چنج) و بخش آزاد محورهای این جشنواره فرهنگی ادبی است.

وی با اشاره به اینکه این جشنواره برای دانش‌آموزان دختر و پسر ابتدای استان زنجان در مقاطع تحصیلی، متوسطه اول و متوسطه دوم برگزار می‌شود و به آثار برگزیده این جشنواره ۲۵ میلیون تومان جایزه نقدی اهدا خواهد شد، اضافه کرد: دانش‌آموزان زنجانی می‌توانند آثار خود را تا تاریخ ۱۲ اردیبهشت‌ماه به دبیرخانه جشنواره قلم جوان ارسال کنند.

صحبتلو گفت: علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ارسال آثار حداکثر تا ۱۲ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲ در پیام‌رسان ایتا، تلگرام،شاد و روبیکا به آدرس GDNG_1402@ مراجعه کنند.

دبیر جشنواره قلم جوان استان زنجان گفت: طبق هماهنگی به عمل آمده آثار برتر این جشنواره در قالب یک کتاب به چاپ می‌رسد.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها