چهارشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۸
24 مقاله برای ارائه در همایش ملی نظامی‌شناسی پذیرفته شد

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی گفت: 24 مقاله در همایش ملی نظامی‌شناسی (بزرگداشت نظامی، گنجینه حکمت ایران) پذیرفته شد.

پیروز قادری، معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در استان آذربایجان‌غربی، گفت: 24 مقاله در همایش ملی نظامی‌شناسی‌ به‌مناسبت بزرگداشت نظامی؛ گنجینه حکمت ایران پذیرفته شد.

وی با بیان اینکه آمار مقالات واصله را 39 مقاله از 21 دانشگاه، سازمان و پژوهشکده مختلف اعلام کرد و افزود: مقالات با نظر 25 داور از 12 دانشگاه و پژوهشکده مختلف بررسی و 24 مقاله پذیرفته شد؛ در این همایش 15 مقاله‌ پذیرفته شده برای ارائه شفاهی و 9 مقاله در قالب پوستر است.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، آمار ثبت‌نام‌کنندگان در سایت همایش را 93 نفر اعلام و بیان کرد: سطح علمی ثبت‌نام‌کنندگان همایش، 82 نفر در مقطع دکتری و 11 نفر در مقطع کارشناسی‌ارشد هستند. وی تعداد اعضای کمیته علمی را نیز 19 نفر از 15 دانشگاه و پژوهشکده مختلف اعلام کرد.

قادری افزود: مقالات این همایش در ISC و سیویلیکا نمایه‌سازی می‌شود. همایش ملی نظامی‌شناسی در ارومیه با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی و موسسه آموزش عالی آفاق ارومیه حضوری و مجازی در حال برگزاری است.

به گزارش ایبنا؛ دو پنل تخصصی از صبح تا ظهر در حال برگزاری است و بعد از ظهر نیز مراسم اختتامیه با حضور مسوولان کشوری و استانی، دانشجویان و پژوهشگران برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها