سه‌شنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۰
جشنواره کتابخوانی رضوی رویدادی تأثیرگذار و جریان‌ساز است

قم- مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قم با اشاره به برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی، این جشنواره را در ردیف رویدادهای جمعی تأثیرگذار و جریان‌ساز قم معرفی کرد.

مهدی توکلیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در قم، درباره جشنواره کتابخوانی رضوی گفت: جشنواره کتابخوانی رضوی در ردیف رویدادهای جمعی تأثیرگذار و جریان‌سازی است که به گواه آمار ثبت شده در سامانه مسابقات نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و به همت کتابداران فرهیخته در توسعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی موثر بوده است.

وی تأکید کرد: این جشنواره توانسته است گروه‌های سنی مختلفی را با معارف عظیم شیعی و اسلامی در بستر کتاب و تمسک به ساحت فرهنگ و هنر پیوند زده است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قم تصریح کرد: تلاش کتابداران در وسیع‌ترین شبکه فرهنگی ایران اسلامی با رویکرد خادم‌الرضا(ع) بودن عامل موفقیت این جشنواره عظیم کتابخوانی است و همواره تلاش همکاران خدوم فرهنگی کتابدار در توسعه و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در رویدادهای آموزشی فرهنگی و اجتماعی در اعتلای فرهنگی کشور موثر بوده است.

این مسئول یادآور شد: نگاه نوین مدیران خلاق و جهادی کتابخانه‌های عمومی کشور در طراحی، مدیریت و برنامه‌ریزی برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری، آموزشی و تربیتی در سطوح مختلف جامعه از مناطق روستایی و عشایری تا کلان شهرهای دینی در تقویت همبستگی ملی و ایجاد اتحاد و همدلی بین اقوام ایرانی که فرزندان ایران اسلامی هستند، نیز قابل توجه و حائز اهمیت است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها