شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰
زنان دغدغه‌ اصلی من در نوشتن هستند

شهلا آبنوس، نویسنده درباره آثاری که از او در نمایشگاه کتاب تهران عرضه شده است گفت: باتوجه به گرانی کاغذ و هزینه بالای موثر در قیمت کتاب، خوشبختانه چاپ اول هر دو‌ کتاب جدیدم در نشر آرون رو به اتمام است که خودم انتظار این را نداشتم.

شهلا آبنوس در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) درباره سی‌وسومین نمایشگاه کتاب تهران که رو به اتمام است، گفت: نمایشگاه را یک فرصت بسیار خوب و لذتی برای کتاب‌خوانان می‌دانم.

او درباره تجربه خود از حضور در نمایشگاه امسال بیان کرد: در دو روزی که من به نمایشگاه آمدم نسبتا خلوت بود. البته هر دو روز از صبح تا غروب بودم و در بعدازظهر شلوغ‌تر شد. بالاخره بعد از پاندومی و شوکی که به خاطر تورم غیرمنتظره به مردم وارد شد تاحدودی قابل پیش‌بینی بود. ناگفته نماند خود من که هر سال خرید عمده کتاب‌های جدید را از نمایشگاه داشتم حالا مدت‌هاست به خرید اینترنتی کتاب روی آورده‌ام و تقریبا کتاب‌های تازه نشر را به این شیوه تهیه می‌کنم و این روش هم باعث شده است که حضور فیزیکی را مثل سال‌های قبل نداشته باشم.

این نویسنده درباره آثار خود که در نمایشگاه کتاب عرضه شده است، این‌طور توضیح داد: دو کتاب جدید از من در نمایشگاه امسال حضور دارد با عناوین «گذر از مرز هیاهو» و «دخترم عشق ممنوع». موضوع این رمان‌ها اجتماعی است و تقریبا خانوادگی که تم عاشقانه هم دارد. آن‌چه که بر کل داستان می‌چربد بحث معضلات اجتماعی است و البته طبق معمول زنان دغدغه‌ اصلی من هستند؛ زیرا عقیده دارم که اگر حال زنان در جامعه خوب باشد و کارهایشان در روال طبیعی، آرامش و آسایش در خانواده‌ها و جامعه وجود خواهد داشت. 


آبنوس به استقبال مخاطبان از این دو اثر در نمایشگاه کتاب تهران اشاره و بیان کرد: رمان «گذر از مرز هیاهو» و رمان «دخترم عشق ممنوع» هر دو در نشر وزین آرون به چاپ رسیده‌اند و ۱۵ اردیبهشت در شهرم دزفول رونمایی شد‌ و مورد استقبال همشهری‌های عزیزم قرار گرفت. با تمام تفاسیر، گرانی کاغذ و هزینه بالای موثر در قیمت کتاب، خوشبختانه چاپ اول هر دو‌ کتاب جدیدم رو به اتمام است که خودم انتظار این را نداشتم. 
 
سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از 21 تا 31 اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ با شعار «با کتاب سلامتیم» در دو بخش حضوری در مصلای امام خمینی (ره) و مجازی در سامانه ketab.ir برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها