پنجشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۴
مهلت ارسال به نخستین جشنواره منزوی تمدید نمی‌شود

رئیس کارگروه فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره تا 15 خرداد است، گفت: این مهلت به هیچ وجه تمدید نخواهد شد.

جعفر محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان گفت: در راستای گرامیداشت غزلسرای مشهور ایرانی، «حسین منزوی» نخستین دوسالانه غزل در استان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این جشنواره در سه بخش پژوهشی و پایان‌نامه و کتاب در حوزه نقد و بررسی، بخش تک اثر و کتاب مجموعه غزل چاپ شده در حال برگزاری است. رئیس کارگروه فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه پیش از این مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا 31 اردیبهشت‌ماه بود، گفت: با توجه به استقبال علاقه‌مندان این بحث تا 15 خرداد تمدید شد.

محمدی با بیان اینکه تقریبا همه استان‌های کشور در این جشنواره مشارکت کرده‌اند و تا 31 اردیبهشت‌ماه نیز تعداد آثار ارسالی قابل توجه بود، بیان کرد: بیشترین آثار تا آن بازه زمانی از استان‌های تهران، زنجان، اصفهان، گیلان، قم و خراسان رضوی ارسال شده بود.

گفتنی است، هر بخش از این جشنواره 3 داور، داوری آثار را به عهده خواهند داشت و اسامی داوران تا روز اعلام برگزیدگان مشخص نخواهد شد.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها