دوشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۲
جشنواره «دستان ماه در دست خورشید» فراخوان داد

جشنواره فرهنگی، هنری و ادبی «دستان ماه در دست خورشید» همزمان با عید غدیرخم فراخوان داد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بوشهر، جشنواره «دستان ماه در دست خورشید» به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر  با همکاری بنیاد بین‌المللی غدیر و اداره‌کل اوقاف و امور خیریه به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر در این‌باره به خبرنگار ایبنا گفت: این جشنواره فرهنگی، هنری و ادبی به‌مناسبت گرامیداشت عید ولایت و با هدف تعمیق باورهای دینی و آشنایی کودکان و نوجوانان با زندگی مولی‌المتقیان حضرت علی (ع) و واقعه مهم غدیر برگزار می‌شود.

سمیه رسولی افزود: امیدواریم بتوانیم با بهره‌گیری از زبان هنر، بیان و ادبیات در راستای ارتقای سطح معرفتی  آینده‌سازان عزیز کشورمان با آشنا کردن آن‌ها با شخصیت‌های ایرانی، اسلامی و مأنوس شدن هرچه بیشتر با آموزه‌های دینی، گام‌های تأثیرگذار و استواری برداریم.

وی با اشاره محور موضوعی این فراخوان بیان کرد: محورهای موضوعی این فراخوان شامل واقعه غدیر و معرفی شخصیت امام علی (ع) می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند در قالب‌‌های قصه‌گویی، نقاشی، شعر، داستان و عکاسی آثار خود را به جشنواره فرهنگی، هنری و ادبی «دستان ماه در دست خورشید» ارسال کنند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر ادامه داد: این جشنواره متناسب با دسته‌بندی جدید گروه‌های سنی ابلاغی معاونت فرهنگی کانون پرورش فکری، یعنی برای رده‌های سنی نوجوان، نونهال، نونگاه و نوجوان برگزار می‌شود.

به گفته رسولی، علاقه‌مندان برای شرکت در جشنواره می‌توانند آثار (شعر، داستان، فیلم و عکس) خود را با مشخصات کامل (شامل نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد، شماره ملی، نشانی و شماره تلفن همراه)  تا 31 مردادماه جاری از طریق پیام‌رسان واتس‌آپ به شماره 092112950722 ارسال کنند.

وی افزود: پس از بررسی آثار رسیده از سوی هیأت‌ داوران، در هر بخش سه برگزیده معرفی می‌شود که با اهدای لوح تقدیر و جوایزی از آن‌ها تجلیل خواهد شد. 

آیین پایانی جشنواره فرهنگی، هنری و ادبی «دستان ماه در دست خورشید» به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها