شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۶
روایت زندگی شهدای استان‌ها به واسطه نمایشگاه کتاب

غرفه‌های بنیاد شهدا استان‌های مختلف در نمایشگاه کتاب مورد توجه قرار گرفته که موجب معرفی این شهدا به عموم می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، نمایشگاه کتاب ۱۴۰۲ در میان انبوه استقبال مخاطبان و ناشران در محل مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد، نمایشگاهی که برای اولین بار میزبان کتاب‌فروشی‌ها نیز بود، یکی از بخش‌های مهم امسال حضور ناشران حوزه ادبیات پایداری از چندین استان کشور بود که می‌تواند نقش مهمی در معرفی شهدای این استان‌ها داشته باشد، به بهانه پایان نمایشگاه کتاب نگاهی به پروفروش‌های ادبیات پایداری در این یازده روز خواهیم داشت.

آستان قدس رضوی (خراسان رضوی)
«سید بغداد» پرفروش‌ترین کتاب این مجموعه در نمایشگاه کتاب ۱۴۰۲بود، کتابی که داستان سربازی آمریکایی را روایت می‌کند که به بهانه دفاع از کشورش به عراق می‌رود، «خانوم ماه»، «آخرین فرصت» و مجموعه بیست جلدی «به یک روایت معتبر» از دیگر آثار پرفروش ادبیات پایداری این مجموعه در نمایشگاه کتاب سال جاری بود.

تنگه احد(استان سیستان و بلوچستان)
«مرداب انتحار»، «امیرالشهدای لشکر ۴۱ ثارالله»، «خورشید سیستان» و «دلاور مرد سیستان» آثار پرفروش نماینده سیستان و بلوچستان در حوزه ادبیات پایداری در نمایشگاه کتاب بود که همه این آثار مربوط به شهدای این استان بود.

مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان
«روله کانم»، «کدخدا شریف»، «فهمیده کردستان»،«راه اینجاست»، «مهاجر» و «حماسه شیرزنان کردستان» آثار پرفروش نماینده کردستان در این نمایشگاه بود.

خط ۸ (استان اردبیل)
«حیدر بابا سلام»،«آسمان زمان از دیار سبلان»، «داستان یک پرواز (کودک نوجوان)»، «نارگول»،«هنوز مرا نشناخته‌ای»، «تا ابد تمدید شد» و «آخرین پرواز» آثار منتخب نماینده اردبیل در نمایشگاه ۱۴۰۲بود.

سوره های عشق (استان ایلام)
«اردوگاه های ابری» مجموعه ۱ و ۲، « اخراجی»، «رویای صادق»، «گل وینه» و «صالح من» پرفروش‌ترین آثار نماینده ایلام در نمایشگاه کتاب بود.

انتشارات ۳۱ عاشورا مرکز حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس آذربایجان شرقی
«کلام عاشورایی»،«فاتح دل‌ها»،«خداحافظ سردار» و «اطلس لشکر ۳۱ عاشورا» که به جز اثر دوم همگی آثار مربوط به شهدای آذربایجان شرقی است.

انتشارات مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان
«فرمانده نابغه» روایت زندگی شهید شهید مرتضی حسینی پرفروش‌ترین اثر این مجموعه بوده که در کنار «بانی بنوک»، «سروقامتان گیل» آثاری بودند که در نمایشگاه کتاب به پایان رسیدند و چاپ بعدی آنها به زودی وارد بازار می‌شود،همچنین «فصل عشق» و «خاطرات خوبان» دیگر آثار پرفروش این مجموعه بوده‌ است.

انتشارات چشم و‌ چراغ (استان یزد)
«پروانه‌های بی‌نشان» پرفروش‌ترین اثر نماینده یزد در نمایشگاه کتاب بود، همچنین «کاش؛ روایت تحول یک نقاش»،«معلم ریاضی آربیجی زن»، «سگ‌ها ولگرد نیستند» و «نشون به اون نشونی» آثاری از این مجموعه بودند که در نمایشگاه کتاب تهران به پایان رسیدند.

انتشارات خوبان ( استان آذربایجان غربی)
«مرا پاکیزه بپذیر»، «براده های خورشید»، «ماه در آتش»، «مدیریت و فرماندهی در جبهه‌های حق علیه باطل»، «آمریکا و سطله‌گری» آثار پرفروش مجموعه آذربایجان غربی بودند که همگی در نمایشگاه کتاب به پایان رسیدند.

ستارگان سرزمین آفتاب (استان مرکزی)
«هورس»، «همسران شهدا»، «عزیزجون»، «حنانه شو» و «مادران شهدا» آثار پرفروش مجموعه استان مرکزی در نمایشگاه کتاب تهران بود.

کتاب جمکران(استان قم)
«وقتی بابا رئیس بود» پرفروش‌ترین اثر حوزه ادبیات پایداری مجموعه جمکران بود که در جریان نمایشگاه کتاب به چاپ چهارم رسید، همچنین «مرغداری در میدان جنگ»، «جنگ پرملات» و «واحد مخاطرات» دیگر آثار پرفروش این مجموعه در حوزه ادبیات پایداری بود.  

دارخوین (استان اصفهان)
«آقای مدیر»، «محسن ما»، «مجید بربری»، «عبور از دجله»، «حاجت روا» و  «داماد سفیدپوش» آثار پرفروش نماینده اصفهان در حوزه ادبیات پایداری در سی‌وچهارمین دوره نمایشگاه کتاب بود.

شهدای غواص (استان زنجان)
«ماهرخ اول» پرفروش‌ترین اثر این مجموعه زنجانی بود، همچنین آثار «نخل در آب» و «فرقت جانان آوا» آثاری از این مجموعه بودند که در جریان نمایشگاه کتاب به پایان رسیدند،«پنج ساعت مانده به معشوق» و «میعادگاه عاشقان» دیگر آثار پرفروش این مجموعه در نمایشگاه بودند.

نشر نیلوفران(دزفول)
«دزفول پایتخت مقاومت» پرفروش‌ترین اثر این مجموعه است، «شیشه رمان عاشقانه خسرو مرادی»، «ماه پاره عبدالحسین نوری نژاد»، «عروسی خوبان روایتی از ازدواج های اسمانی دوران دفاع مقدس» و «دانستنی‌های دفاع مقدس» دیگر آثار پرفروش نماینده دزفول در نمایشگاه کتاب بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها