چهارشنبه ۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۶
ثبت نام  1040 ناشر در  نمایشگاه مجازی کتاب استان آذربایجان‌غربی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان‌غربی گفت: در نمایشگاه مجازی کتاب استان آذربایجان‌غربی 1040 ناشر از سراسر کشور ثبت‌نام کرده‌اند.

به  گزارش خبرنگار  خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در آذربایجان غربی، صبح امروز یک دی‌ماه سالجاری، نشست خبری علیرضا نوروزی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی، به‌مناسبت هفدهمین نمایشگاه سراسری مجازی کتاب استان آذربایجان‌غربی درسالن حلسات اداره کل با حضور اصحاب رسانه بر‌گزار شد.
 
علیرضا نوروزی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی در این  نشست با بیان اینکه  نمایشگاه مجازی کتاب در استان آذربایجان‌غربی با حضور ناشران سراسر کشور به مدت هفت روز از (۸ تا ۱۴ دی) سال جاری برگزار خواهد شد، گفت: در نمایشگاه مجازی کتاب استان آذربایجان‌غربی  هزار و 40 ناشرناشر از سراسر کشور ثبت‌نام کرده‌اند.

وی افزود: از این تعداد 22  ناشر استانی بوده و  هزار و 18 ناشر از سراسر کشور در این نمایشگاه حضور فعال خواهند داشت.

نوروزی ادامه داد: در نمایشگاه مجازی کتاب استان قرار است کتاب‌ها را با تخفیف 40 درصدی ارائه کند، مردم می‌توانند کتاب‌های مورد نیاز خود را با 20 درصد تخفیفی که توسط ناشر و 20 درصد توسط خانه کتاب و ادبیات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خریداری کنند  و هر فرد با کد ملی خود می تواند تا سقف ۲۰۰هزار تومان خرید داشته باشد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی اظهار کرد: در نمایشگاه امسال ۱۲۴هزار جلد کتاب عرضه شده که در دوره گذشته ۶۵هزار جلد بود.

نوروزی  با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب از جهت دسترسی آسان و قابل استفاده‌تر بودن برای عموم مردم با نمایشگاه فیزیکی متفاوت است، افزود:  24 ساعته بودن نمایشگاه مجازی، جلوگیری از استفاده غیرمجاز از بن کارتها و توزیع عادلانه، حضور راحت ناشران، افزایش سطح کمی و کیفی نمایشگاه و ارائه نشدن کتاب‌های تکراری را از مزایای نمایشگاه مجازی عنوان کرد.

این مسئول در پایان تاکید کرد: به خاطر مجازی بودن، نمایشگاه باید فضاسازی و اطلاع‌رسانی توسط تمام ارگان‌ها بیشتر انجام شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها