دوشنبه ۸ شهریور ۱۳۸۹ - ۱۴:۵۶
معرفی شهیدان رجایی و باهنر به نوجوانان

مراكز مختلف كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان به مناسبت سالگرد شهادت رجايي و باهنر برنامه‌هايي چون كارگاه هاي ادبي، معرفي و فروش كتاب برپا كرده‌اند تا نوجوانان ايراني را با اين دو شهيد آشنا كنند.

ايبنا نوجوان: مراکز فرهنگی، ‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر کشور برنامه‌های متنوعی را به مناسبت هفته‌ی دولت تدارک دیده‌اند.

در شهرستان دشتی استان بوشهر آثار ادبی و هنری اعضاي كانون در نمايشگاهي با موضوع «نماز» ارائه شده است. 

در آذربایجان غربی نیز به اين مناسبت نمایشگاهي برپا شده است كه اعضا در غرفه‌ی ادبی آن متن ادبی مي‌نويسند و با يكديگر رقابت مي‌كنند و كانون نيز به برگزیدگان جایزه مي‌دهد. در كنار اين فعاليت‌ها معرفی دست‌آوردهای دولت هم از جمله برنامه‌هایی است که توسط کانون این استان در هفته‌ي دولت اجرا می‌شود. 

مراکز کانون استان خراسان شمالی نیز در این هفته به معرفی شخصیت دولت‌مردان؛ شهید رجایی و باهنر، در قالب برگزاری مسابقه‌ي نشریه‌ي دیواری با موضوع هفته‌ي دولت، برپایی نمایشگاه از فعالیت‌های ادبی، فرهنگی و هنری با رویکرد هفته‌ي دولت در سراسر استان می‌پردازند. 

همچنین به مناسبت هفته‌ي دولت نمایشگاه کتاب و سرگرمی‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در محل پارک آبیدر سنندج برپا شد. در این نمایشگاه ۱۸۰ عنوان کتاب و ۵۰ عنوان سرگرمی کانون در معرض دید عموم قرار گرفت. برپایی کارگاه‌های ادبی از برنامه‌های جنبی این نمایشگاه بود. 

از استان گلستان هم خبر می‌رسد که برنامه‌های با نشاطی برای گرامی‌داشت هفته‌ی دولت در این استان اجرا شده است. معرفی كتاب و برپايي کارگاه ادبی با موضوع هفته‌ي دولت از جمله‌ي برنامه‌های مراکز فرهنگی، هنری کانون گلستان در هفته‌ی دولت بود. 

منبع: روابط عمومی کانون

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها