یکشنبه ۹ خرداد ۱۳۸۹ - ۰۹:۴۵
تسهيل عضويت 1800 دانشجو در كتابخانه ملي فارس

رييس كتابخانه ملي و سازمان اسناد فارس از امضاي تفاهم‌نامه‌اي با دانشكده آموزش مجازي شيراز براي تسهيل عضويت 1800 دانشجو در كتابخانه ملي اين استان خبر داد.\

دكتر علي‌اكبر صفي‌پور در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، با اعلام اين خبر اظهار داشت: با توجه به وجود امكانات مناسب از نظر فضاهاي مطالعه و ارايه خدمات مختلف در كتابخانه ملي و سازمان اسناد فارس و همچنين با توجه به محدوديتي كه در آموزش از راه دور وجود دارد، اين كتابخانه مي‌تواند مكاني براي مطالعه و پژوهش دانشجويان به شمار آيد.

وي افزود: بر اساس اين تفاهم‌نامه كه ديروز(شنبه، 8 خرداد) به امضا رسيد، مقرر شد دانشكده آموزش مجازي دانشگاه شيراز بخشي از منابع مورد نياز دانشجويان رشته‌هاي مختلف اين دانشكده را به كتابخانه ملي فارس اهدا كند. بخشي ديگر از منابع مورد نياز نيز با همكاري اين دو نهاد تهيه مي‌شوند.

صفي‌پور ادامه داد: اين تفاهم‌نامه عضويت دانشجويان دانشكده آموزش مجازي دانشگاه شيراز در كتابخانه ملي فارس را تسهيل مي‌كند. تنها در طول يك هفته كه از اعلاميه اين دانشگاه به دانشجويان براي عضويت در كتابخانه ملي مي‌گذرد، 100 دانشجو ثبت نام كرده‌اند.

رييس كتابخانه ملي و سازمان اسناد استان فارس از ادامه چنين همكاري‌هايي با نهادها و سازمان‌هاي مختلف خبر داد و گفت: اين همكاري در بخش اسناد نيز وجود دارد. بر اساس يكي از اين تفاهم‌نامه‌ها كه با دادگستري كل استان فارس صورت گرفت، قرار شد تمامي اسناد اين سازمان به مكان ويژه‌اي در سازمان اسناد استان منتقل شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط