یکشنبه ۴ مرداد ۱۳۸۸ - ۱۳:۵۴

خواندن داستان زندگی امام حسین(ع) از مجموعه زندگانی چهارده معصوم(ع) به قلم حسین فتاحی در این روزها خالی از لطف نیست.

ایبنا نوجوان: «حسين فتاحي» سال ١٣٣٦ يزد به دنیا آمده است؛ قلم خوبي دارد و صدایش مثل شهرش همیشه گرم و پر از خنده است. فتاحي در تمام سال‌های گذشته با تأليف، ترجمه و بازنويسي، آثار برجسته‌اي براي كودكان و نوجوانان نوشته است كه از میان آن‌ها، کتاب‌های «آتش در خرمن» و «پسران جزيره» با موضوع نوجوانان و دفاع مقدس نوشته شده‌اند. 

«مدرسه‌ي انقلاب»، «كودك و توفان»، «امير كوچولوي هشتم» و بازنويسي «قصه‌هاي شاهنامه» و «سمك عيار» از ديگر آثار اوست.
 
اما اين‌ها را گفتيم تا بگوييم، فتاحي، كتاب‌هاي ديگري هم براي نوجوانان و كودكان دارد كه از نام امامان(ع) بركت مي‌گيرند. در اين روزها كه عید شعبانیه نام دارد، با فتاحی تماس گرفتیم و او از کتاب‌هایي گفت او به مناسب این روزهای شاد مي‌توانيد آن‌ها را بخوانيد. 
 
آقاي فتاحی، به کمک موسسه‌ي انتشارات قدیانی، مجموعه‌ای چهارده جلدی به نام چهارده معصوم(ع) برای نوجوان منتشر کرده است که هر كدام از آن‌ها، زندگی یکی از چهارده معصوم، از جمله حضرت امام حسین(ع) را نقل می‌کند.
 
حسين فتاحي، با تَه‌لهجه‌ي زيباي يزدي گفت كه این کتاب‌ها، هم به صورت تک جلدی و هم به صورت یک مجموعه‌ي 14 جلدی منتشر شده‌اند.
 
خبر ديگر اين‌كه، اين نويسنده، به‌ تازگی رماني با نام «پری نخلستان‌ها» را توسط انتشارات قدیانی به بازار کتاب ارائه کرده است. اين رمان، به زباني جذاب، روزهای ابتدایی جنگ را از زبان چند نوجوان روایت می‌کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها