چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۵
نمایشنامه‌خوانی «ما» با اثری از بهرام بیضائی

سلسله‌ نشست‌های نمایشنامه‌خوانی کانون نمایشنامه‌نویسان و مترجمان تئاتر ایران با عنوان «ما» با نمایشنامه‌ای از بهرام بیضائی و نمایشنامه‌خوانی محمد رحمانیان آغاز می‌شود.

به‌گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) نخستین برنامه از سلسله نشست‌های نمایشنامه‌خوانی «ما» با نمایشنامه‌خوانی محمد رحمانیان از «مجلس شبیه؛ ذکر مصائب استاد نوید ماکان و همسرش مهندس رخشید فرزین» نوشته‌ بهرام بیضائی برگزار می‌شود.

این نمایشنامه‌خوانی روز شنبه ۲۰خرداد۱۴۰۲ ساعت ۱۷ در عمارت خانه تئاتر به‌آدرس خیابان سمیه، بعد از نجات‌اللهی، پلاک ۲۶۰ برگزار می‌شود.

سلسله‌ نشست‌های نمایشنامه‌خوانی «ما» توسط کانون نمایشنامه‌نویسان و مترجمان خانه‌ تئاتر و به‌دبیری رحیم رشیدی‌تبار تا پایان سال ۱۴۰۲ شنبه‌های اول و سوم هر ماه برگزار می‌شود.

در این رویداد فرهنگی‌هنری، نمایشنامه‌ها توسط خود نمایشنامه‌نویس خوانش شده و به‌‌صورت صوتی و تصویری ثبت و ضبط می‌شود که به‌علت نبود بهرام بیضایی، رحمانیان این نمایشنامه‌خوانی را اجرا می‌کند. آثار ضبط‌‌شده به‌‌عنوان اثری ماندگار و میراثی گران‌بها در آرشیو سایت کانون نمایشنامه‌نویسان و مترجمان قرار خواهد گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها