سه‌شنبه ۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۰
1000 جلد کتاب به کتابخانه آیت الله حیدری اهدا شد

در راستای رفع کمبود منابع مطالعاتی در کتابخانه آیت الله حیدری شهر ایلام، 1000جلد کتاب با مشارکت سازمان اسناد و کتابخانه ملی اهدا شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ایلام؛ در جهت رفع کمبود منابع کتابخانه وقفی آیت‌الله حیدری و در راستای غنی‌سازی منابع و توسعه کتابخانه‌ با هدف کمک به ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و تأمین منابع جدید برای کتابخانه‌های عمومی،به همت سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران، 1000 جلد کتاب به این کتابخانه اهدا شد.
 
کتاب‌های اهدایی در موضوعات کامپیوتر، مدیریت، بازاریابی، رمان و ادبیات، علوم اجتماعی و حقوق، ریاضیات و مهندسی، روان‌شناسی و موفقیت به همراه پوسترهای آثار تاریخی و ابنیه باستانی است.
 
ارزش ریالی این کتب اهدایی بیش از ۵۰۰ میلیون ریال است و کتاب‌ها پس از بررسی‌های کارشناسی، آماده‌ سازی و درکتابخانه‌ عمومی آیت‌الله حیدری در دسترس عموم قرار خواهند گرفت.
 
این مکان فرهنگی 24آبان سال 97 برای استفاده عموم آغاز به کارکرد و دارای مخزن بزرگ بخش کودک مستقل دو سالن مطالعه مجزا خانم‌ها و آقایان و همچنین دارای دو اتاق مطالعه فردی می باشد
 
کتابخانه آیت‌الله حیدری 408 عضو فعال دارد و دارای 7800 منبع در بخش‌های گوناگون همچون دفاع مقدس، نسخ خطی و بخش عربی مستقل است. مساحت زیر بنای این کتابخانه 750متر مربع و در دو طبقه است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها