پنجشنبه ۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۴
انتشار فراخوان چهارمین دوره «جایزۀ ادبی استاد محمد قهرمان»

مرکز آثار مفاخر و اسناد دانشگاه فردوسی مشهد فراخوان چهارمین دوره «جایزه ادبی استاد محمد قهرمان» را منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در خراسان رضوی، مرکز آثار مفاخر و اسناد دانشگاه فردوسی مشهد با همکاری گروه زبان وادبیات فارسی و با هدف گسترش و اعتلای زبان و ادب پارسی و به منظور پاسداشت یاد و خاطرۀ پژوهشگر و شاعر برجسته و فرزانۀخراسانی و رئیس اسبق كتابخانۀ دانشکدۀ ادبيات و علوم انسانی، «استاد محمد قهرمان»، مراسم اعطای چهارمین جایزۀ ادبی«استاد محمد قهرمان» را برگزار خواهد کرد.
 
علاقه‌مندان می‌توانند با توجه به آیین‌نامه این جایزه آثار خود را اعم از کتاب‌ یا رسالۀ مقاطع تحصیلات تکمیلی که در حوزۀ ادبیات دورۀصفویه، سبک هندی و شعر و آثار استاد محمد قهرمان، در سال ۱۴۰۰ یا ۱۴۰۱ منتشر يا دفاع شده باشد، تا تاریخ ۲۰ فروردین‌ماه۱۴۰۲ به دبیرخانۀ این جایزه ارسال نمایند.
 
دکتر محمدجعفریاحقی، دکتر محمودفتوحی، دکتر محمدرضا راشدمحصل، دکتر سلمان ساکت، پروفسور ریکاردو زیپولی و پروفسور چندرشیکهر اعضای هیات داوران این جایزه هستند.
 
دبیرخانه چهارمین جایزه ادبی «استاد محمد قهرمان» به نشانی خراسان رضوی، مشهد، میدان آزادی، پردیس دانشگاه فردوسیمشهد، مرکز آثار مفاخر و اسناد دانشگاه فردوسی مشهد با کد پستی: ۹۱۷۷۹۴۸۹۷۴ و شماره تماس ۵-۳۸۸۰۲۶۴۱-۰۵۱ و رایانامه: Mafakher@um.ac.ir
آماده دریافت آثار علاقمندان است.
 
به گزارش ایبنا؛ جایزه نخستین دوره به آقای دکتر سعید شفیعیون، مصحح کتاب تذکرۀ نفایس‌المآثر اثر کامی قزوینی، تعلق گرفت و دردومین دوره، کتاب رسائل طغرای مشهدی به تصحیح سید محمد صاحبی اثر شایسته تقدیر شد. همچنین جایزه سومین دوره این جایزه به خانم دکتر فاطمه رضوی اهدا شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها