سه‌شنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۸
قلمِ خبرنگار اندیشه را ثبت می‌کند

جلیل سروری، سرپرست معاونت فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان رضوی در پیامی 17 مرداد روز خبرنگار را به اهالی این عرصه تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در خراسان رضوی، جلیل سروری سرپرست معاونت فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاداسلامی استان خراسان رضوی در پیامی 17 مرداد روزخبرنگار را به اهالی این عرصه تبریک گفت. متن این پیام به شرح زیر است؛

«حسین علیه‌السلام ثابت کرد که پیروزی به زنده ماندن در میدان نبرد نیست. پیروزی به زنده ماندن قرن‌ها پس از صحنه و میدان نبرد است. زنده‌تر و محبوب‌تر از امام حسین علیه‌السلام چه کسی را می‌توان نام برد … سلام و درود خدا به خبرنگارانی که قلم را سلاح بیان حق و از رسانه به‌عنوان سنگر عدالت و حقیقت، دفاع از استقلال و آزادی و مبارزه با سلطه‌گر‌های جهانی استفاده می‌کنند.         
           
17 مرداد «روز خبرنگار»  روز باشکوه تلاشگران عرصه اندیشه و قلم را به حضور  خبرنگاران عزیز استان و کشور تبریک عرض نموده و ضمن پاسداشت خاطره شهدای اصحاب رسانه، جد و جهد شما عزیزان را در برافروختن چراغ اطلاع‌رسانی مستقل و مسئولانه ارج می‌نهم. بی‌شک، دستیابی به قله‌های پیشرفت، سربلندی و سعادت کشور، مراقبت از منافع ملی و مصالح مردم و  آرمان‌های ارزشمند انقلاب اسلامی جز با حق‌جویی، صدق و مجاهدت در عرصه آگاهی ممکن نمی‌شود.

 از ایزد منان تداوم عزت و اهتمام مسئولانه شما را در روایت عشق، آزادی و حق‌گویی در عرصه آگاهی آرزومندم.

 خبرنگار باید بداند که آن کس که آگاه‌تر است مسئول‌تر هم هست و تک تک شما فرهیختگان در قبال ملت و دولت، منافع ملی، اندیشه‌های فکری، مادی و معنوی، فرهنگی و اعتقادی این مرز و بوم مسئول هستید.

 همراهان خوب و صمیمی؛ از اینکه در آموزش همگانی و اطلاع‌رسانی جهت ارتقاء سواد سلامت جامعه یار و یاور هستید از همه شما سروران سپاسگزارم و به‌راستی که رسالت اصحاب خبر و رسانه بسیار خطیر و حساس است، چنانچه پیامبر خدا صلی‌الله علیه و آله در حدیثی فرموده است «حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت‌گری نهراس»

از همین روست که می‌توانیم حق‌گویی و مطالبه‌گری حق توسط خبرنگاران عزیز را مجاهدتی عظیم و فداکاری فرهنگی سترگ بنامیم و قدردان آن باشیم.

قلم زدنت
قدم زدن در سرزمین زیبای آرمان‌هاست
و پرگشودن تا قاف
یادمان باشد برای رسیدن به قاف حقیقت آرمان‌ها
باید سیمرغ شویم
تا پرگشودنمان، رسیدن باشد»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها