سه‌شنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۵
ویژه برنامه «از تبار قلم» در کردستان برگزار می‌شود

دومین دوره ویژه برنامه «از تبار قلم» در استان کردستان با تقدیر از امجد ویسی، نویسنده کردستانی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، به نقل از اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان کردستان، دومین دوره ویژه برنامه «از تبار قلم» در استان کردستان با تقدیر از امجد ویسی، نویسنده و شاعر کردستانی روز چهارشنبه (22 تیرماه) 1401ساعت 10 در سالن جلسات اداره کل کتابخانه های عمومی استان برگزار می‌شود.

«امجد ویسی»، معلم و شاعر کردستانی، در یکم مهر ماه ۱۳۵۵ خورشیدی، در روستای شیخ وجیم سنندج دیده به جهان گشود. وی فارغ‌التحصیل دانشگاه کردستان در مقطع کارشناسی زبان و ادبیات عرب در سال ۱۳۷۷ است.

یک مشت خاکستر (شعر فارسی)، سکالای زامیکی کوًن (شعر کردی)، ژن و شیًعر (ترجمه از عربی به کردی)،  ئه‌م ده‌نگه ده‌نگی روًحمه (شعر کردی)، خه‌به‌ر ناپرسی (در قالب شعر کلاسیک در دو بخش کردی و فارسی) برخی از آثار این نویسنده و شاعر کردستانی است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این برنامه از طریق پلتفرم اسکای روم به آدرس  https://www.skyroom.online/ch/nahaad/kordestanpl اقدام کنند.

گفتنی است، ویژه‌برنامه «از تبار قلم» در ادامه رویکرد نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در توجه به اهمیت و ارج‌گذاری به نویسندگان و اهالی فرهیخته دانش و نخبگان کشور به‌عنوان یکی از شاخص‌های اقتدار فرهنگی، دومین سال متوالی است که برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها