چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۵
انتشار سالنامه 1401 با دست‌نوشته‌هایی از شهید کاظمی و شهید سلیمانی

سالنامه‌های «یادگار1401» و «پلاک1401» به ضمیمه برش‌هایی کوتاه از دست‌نوشته‌های سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی، حاج احمد کاظمی و بیانات مقام معظم رهبری از سوی انتشارات شهید کاظمی منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، «یادگار» یک سالنامه محتوایی است که اسم آن برگرفته از بیانات مقام معظم رهبری درباره سردار شهید حاج احمد کاظمی است که می‌فرمایند: «ایشان از یادگاران دفاع مقدس بودند…»
 
این سالنامه به ضمیمه برش‌هایی کوتاه از دست‌نوشته‌های سردار دل‌ها، حاج احمد کاظمی و بیانات مقام معظم رهبری تولید و منتشر شده است که شامل قطعه عکس‌هایی از شهدای دفاع مقدس، مدافعان حرم، شهدای هسته‌ای، تک‌متن‌های زیبا از شهدای شاخص  در هر صفحه است و در کنار محتوای جذاب آن از ظاهری زیبایی برخوردار است. در انتهای این سالنامه، گزارشی از فعالیت‌های مؤسسه شهید کاظمی و معرفی کتاب‌های انتشارات شهید کاظمی آمده است.
 
شهید احمد کاظمی، فرمانده شجاع و متدین و غیور از یادگارهای ارزشمند دوران دفاع مقدس و در شمار برجستگان آن حماسه بی‌نظیر بود. یادگار به همه کسانی تقدیم شده که از نام احمد (شهید احمد کاظمی) و سردار دل‌ها (شهید قاسم سلیمانی) در یاد خود، یادگاری دارند.
 
سالنامه‌های «یادگار1401» و «پلاک1401» در قطع رقعی در 230 صفحه با جلد گالینگور به‌صورت دورنگ به همت انتشارات شهید کاظمی روانه بازار شد.
 
علاقه‌مندان برای تهیه این سالنامه‌ها می‌توانند از طریق سایت رسمی انتشارات شهید کاظمی (https://nashreshahidkazemi.ir/) و یا ارسال نام اثر به سامانه پیام کوتاه 3000141441 آن‌را تهیه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها