سه‌شنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۶
ارسال بیش از ۴۰۰ اثر به جشنواره‌های مجازی فرهنگی در قزوین

قزوین- رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین گفت: تاکنون بیش از ۴۰۰ اثر از ۳۰ شهر برای شرکت در بخش‌های مختلف جشنواره‌های مجازی ارسال شده است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در قزوین به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین، محمد درافشانی اظهار کرد: بسیاری از جشنواره‌ها و برنامه‌های تدارک دیده شده برای نوروز امسال به‌دلیل بیماری کرونا لغو شد؛ اما برای تشویق مردم به پویش «در خانه بمانیم» جشنواره‌های مجازی تدارک دیده شده که خوشبختانه مورد اقبال عمومی نیز واقع شده است.

وی افزود: «پویش شهروندی قزوین کتاب می‌خواند» با هدف افزایش سرانه مطالعه برگزار شد که در این پویش شهروندان باید خلاصه کتاب مطالعه شده را ارسال کنند که خوشبختانه استقبال بسیار خوبی در این حوزه شده است.

درافشانی به سایر برنامه‌های مجازی این سازمان اشاره کرد و گفت: برگزاری جشنواره خلاقانه‌ترین بازی‌های خانگی در راستای تقویت هوش، برگزاری مسابقه «با هم قصه بخوانیم»، مسابقه عکس از هفت سین نوروزی، برگزاری نقاشی «ما کرونا را شکست می‌دهیم»، برگزاری مسابقه ساخت کاردستی خلاقانه با وسایل ساده در خانه، مسابقه خوشنویسی در دو بخش قلمی و تحریر از جمله این جشنواره‌های مجازی است.

وی در خصوص مهلت ارسال آثار نیز گفت: به منظور استقبال مردم و ادامه دار بودن پویش «در خانه بمانیم» تا سی ام فروردین ماه ارسال آثار به جشنواره‌ها ادامه خواهد داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها