یکشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۲
دوره پیشرفته رمان نوجوان با حضور حمیدرضا شاه‌آبادی

انجمن نویسندگان کودک و نوجوان، دومین دوره پیشرفته کارگاه آموزشی رمان نوجوانان را با تدریس حمیدرضا شا‌ه‌آبادی برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، دومین دوره پیشرفته کارگاه آموزشی رمان نوجوانان با تدریس حمیدرضا شا‌ه‌آبادی از تاریخ دوم تیرماه در انجمن نویسندگان کودک و نوجوان برگزار می‌شود.

این کارگاه با هدف خلق رمان در 10 جلسه برگزار خواهد شد. رویکرد کارگاه در رمان‌نویسی مبتنی بر فعالیت عملی نوشتن و نقد نوشته های هنرجویان است. شرکت‌کنندگان در این دوره، می‌بایست از شناخت مقدماتی درباره‌ عناصر داستان (زاویه دید، شخصیت، پیرنگ، کشمکش، و...) برخوردار باشند. از همین رو یا باید دوره مقدماتی قبل را گذرانده باشند یا این که پیش از این تجربه داستان‌نویسی داشته باشند.

بنابراین گزارش، شاه‌آبادی خالق آثاری مانند دیلماج، کافه خیابان گوته، لالایی برای دخترمرده، وقتی مژی گم شد، هیچ کس جرأتش را نداشت، مجموعه سه جلدی دروازه مردگان و .... است و پیش از این دوره‌های آموزشی متعددی را برگزار کرده است.  

این کارگاه از دوم تیرماه، یکشنبه‌های هر هفته ساعت 16 برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان می‌توانند برای اطلاعات بیشتر و ثبت نام با شماره تلفن 88317755 تماس حاصل کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها