شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۷
هیات انتخاب و داوران بخش داستان کوتاه جایزه «فرشته» معرفی شدند

اعضاي هئيت انتخاب و هئيت داوران چهارمين دوره جايزه فرشته در بخش داستان كوتاه معرفي شدند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از روابط‌ عمومی شهرکتاب فرشته، پژمان موسوي دبير چهارمين دوره جايزه فرشته با اعلام این خبر گفت: پس از برگزاری سه دوره «جایزه‌ فرشته» و با توجه به حضور جوانان علاقه‌مند به حوزه‌های داستان‌نویسی و عکس، شهرکتاب فرشته تصمیم بر آن گرفت تا چهارمین دوره‌ از این اتفاق هنری ـ فرهنگی را با موضوع «آژیر قرمز»؛ در دو بخش داستانِ كوتاه و عکس و با هدف كشف و معرفی استعدادهای درخشان و ترویج فرهنگ كتابخوانی و ضرورت نگاهی متفاوت به عکاسی برگزار کند.

وی افزود: با این هدف و پس از بررسی‌های کارشناسی، اميد بلاغتي، حسین پاکدل، كاوه فولادي‌نسب، حسن محمودي و شيوا مقانلو، به عنوان اعضای هیات انتخاب دوره چهارم این جایزه در بخش داستان کوتاه و علي خدايي، بلقيس سليماني و ناهيد طباطبايي هم به عنوان اعضاي هیات داوران این جایزه خواهند بود.

موسوي درباره قوانین این دوره جایزه مذکور گفت: در بخش داستان کوتاه آثار ارسالی باید در فرمت doc  يا docx بوده و حداکثر تعداد کلمات ۳۵۰۰ کلمه باشد. همچنین شرکت‌کنندگان در این رقابت نباید اثر چاپ شده‌ای در قالب کتاب داشته باشند و آثار ارسالی نیز نباید پیش از این در هیچ مسابقه‌ای شرکت کرده باشد، مضافا اینکه هر نویسنده امکان ارسال تنها یک اثر را به دبیرخانه «جایزه فرشته» خواهد داشت.

وی افزود: همچنین قوانین، مناسبات و هنجارهای جامعه در انتخاب داستان‌های کوتاه برای شرکت در مسابقه در نظر گرفته خواهد شد و مسئولیت رعایت نکردن هریک از موارد ذکر شده بر عهده شرکت کننده است.

مهلت ارسال آثار از يكم دي‌ماه ۱۳۹۶ لغايت سي‌ويكم فروردين ماه ۱۳۹۷ خواهد بود. لازم به ذکر است ارسال آثار به دبيرخانه جايزه فرشته به منزله واگذاري حقوق مادي و معنوي اين آثار به شهركتاب فرشته است.

علاقمندان برای تكميل فرم ثبت نام آنلاين و ارسال آثار خود می توانند به وب‌سايت شهركتاب فرشته به نشاني: fereshtehbookcity.com مراجعه کنند.
 

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۳
    امید بلاغتی دیگه کیه؟ نویسنده هستند؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها