سه‌شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۶
ویرایش جدید «فلسطین» رونمایی می‌شود

ویرایش جدید کتاب «فلسطین» شامل بیانات مقام معظم رهبری و مقدمه مشاور امور بین‌الملل رهبر انقلاب، همزمان با برگزاری ششمین کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین رونمایی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی انتشارات انقلاب اسلامی، ویرایش جدید کتاب فلسطین چهارشنبه(چهارم اسفند‌ماه) همزمان با برگزاری ششمین کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین رونمایی می‌شود.  
   
کتاب «فلسطین» شامل بیانات مقام معظّم رهبری در هشت بخش «کلیات»، «شکست‌ها و پیروزی‌ها»، «مسئولیّت‌ها»، «جنایات»، «راه‌ حل‌ها»، «قهرمانان»، «روشنگری» و «آینده روشن» همچنین متن کامل بیانات معظم‌له در خطبه‌های نماز جمعه‌ تهران در تاریخ 17 مردادماه 1359 به‌عنوان دیباچه‌ مطالب، در فصلی مجزا با عنوان «یادی از دومین روز قدس» است.  

مقدمه‌ این کتاب تاریخی- تحلیلی با مرور اجمالی و ارائه‌ دورنمای کلی از زمينه‌های اشغال سرزمين فلسطين، به همت دکتر علی‌اکبر ولایتی، مشاور امور بین‌الملل رهبر انقلاب تدوین شده است و نشان می‌دهد چگونه با نقشه‌های دولت‌های استعمارگر غربی، تفنگ‌ها جای شاخه‌های زیتون را گرفتند. ویرایش جدید این اثر همراه با دو نسخه انگلیسی و عربی، همزمان با ششمین کنفراس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین در تهران با حضور سران قوا، مسئولان لشکری و کشوری و مدعوین بین‌المللی رونمایی می‌شود.

پیش از این، کتاب «فلسطین» شامل بیانات رهبر معظّم انقلاب تا سال 1390 به دو زبان فارسی و انگلیسی چاپ و منتشر شده بود؛ اما در ویرایش جدید، بیانات معظم‌له تا سال 1395 به‌روزرسانی شده و همراه با دو نسخه کامل انگلیسی و عربی در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها