یکشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۳ - ۰۷:۴۵
تجدید چاپ آثاری مرتبط با عاشورا از  شجاعی، زرویی‌نصرآباد و کرمیار

انتشارات کتاب نیستان تاکنون رمان و مجموعه داستان‌های بسیاری درباره واقعا عاشورا و اتفاقات وابسته به آن از نویسندگان مختلف به چاپ رسانده است. کتاب‌های سید‌مهدی شجاعی، ابوالفضل زرویی‌نصرآباد،‌ صادق کرمیار، علی شجاعی و تعدادی دیگر از نویسندگان از آثاری هستند که در هر کدام به زوایایی از واقعه عاشورا پرداخته شده است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) از این انتشارات تا کنون آثار داستانی و ادبی متفاوتی در قالب‌های مختلف به چاپ رسیده است.

«پدر، عشق و پسر» (چاپ سی و پنجم)، «آفتاب در حجاب»‌ (چاپ بیست و چهارم)، «خدا کند تو بیایی» (چاپ بیستم)، «از دیار حبیب» (چاپ پانزدهم)، «سقای آب و ادب» (چاپ دهم)، «مردم و رجزهایشان» (چاپ هفتم)، «زیارت عاشورا» (چاپ پنجم)، «کرشمه خسروانی» (چاپ سوم) از کتاب‌های سیدمهدی شجاعی هستند که از سوی این ناشر به چاپ رسیده‌اند.

کتاب «فصل شیدایی لیلاها» از سید علی شجاعی که درباره چند تن از اصحاب امام حسین است، تاکنون به چاپ چهارم رسیده است.

رمان «نامیرا» اثر صادق کرمیار نیز تاکنون دوازده بار به چاپ رسیده و کتاب «ماه به روایت آه» از ابوالفضل زرویی نصرآباد نیز چهارمین چاپ خود را تجربه می‌کند.

از سید مجتبی حسینی نیز کتاب‌های «با حسین تا مهدی» (چاپ ششم)، «نگاه به زن» (چاپ سوم) در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است. 

از پرویز خرسند نیز دو کتاب «آنجا ک حق پیروز است» (چاپ یازدهم) و «مرثیه‌ای که ناسروده ماند» به چاپ رسیده است.

کتاب‌های «مانند باران گریستن» ترجمه ابوالحسن شعرانی، «خون‌نوشت» اثر هادی شریفی، «آن چهارده نفر» اثر محمدتقی اختیاری از جمله کتاب‌های عاشورایی هستند که در نشر نیستان به چاپ دوم رسیده‌اند.
 
 «سقای دیگر» اثر صادق عاشورپور، «گفت بگو، می‌گویم» اثر محمدرضا زائری، «غزل کفر» اثر امیر دژاکام، «ای کاش با تو بودن» اثر حسن درگاهی، «آواز سرخ باران» اثر حسن جلایر و «قول عطش و آتش» از حسین مه‌کام نیز از کتاب‌هایی هستند که برای نخستین بار از سوی این ناشر منتشر شده‌اند. 

مظفرالدین شجاعی، مدیر اجرایی انتشارات نیستان، درباره پرفروش‌ترین کتاب‌های این نشر در هفته گذشته گفت: طی هفته گذشته، پنج کتاب «پدر، عشق و پسر»، «آفتاب در حجاب»، «نامیرا»، «سقای آب و ادب»، «ترجمه زیارت عاشورا» از پرفروش‌ترین کتاب‌های نشر نیستان بوده‌اند. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط