شنبه ۲ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۸:۲۵
پای کتاب به تاریک دره هم باز می شود

سرپرست هیات اسکی همدان با اشاره به افتتاح پیست اسکی روی چمن این استان، از راه‌اندازی موزه و کتابخانه تخصصی اسکی و کوهنوردی در مجموعه ورزشی تاریک دره همدان خبر داد.-

ایرج جباری در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، اظهار کرد: مجموعه پیست اسکی استان همدان روز گذشته (جمعه، اول شهریورماه) همزمان با برگزاری مرحله نهایی لیگ کشور با حضور مقامات استانداری، فرمانداری و مدیرکل اداره ورزش و جوانان همدان در منطقه تاریک دره این شهرستان افتتاح شد. 

وی افزود: احداث ساختمان اداری آموزشی این مجموعه به پایان رسیده است و در نظر داریم با اتمام مراحل ساخت هتل پیست اسکی روی چمن تاریک دره، بخشی از ساختمان آن را به موزه و کتابخانه تخصصی اسکی و کوهنوردی استان همدان اختصاص دهیم. 

جباری درباره برنامه‌های آموزشی این هیات توضیح داد: هیات اسکی استان قرار است برای هزار نفر از دانش آموزان زیر 15 سال در مقاطع راهنمایی و ابتدایی، دوره‌های آموزش اسکی را برگزار کند و شرکت این کلاس‌ها رایگان خواهند بود. 

سرپرست هیات اسکی استان همدان در پایان گفت: حدود 40 درصد از کارهای احداث ساختمان هتل مجموعه ورزشی تاریک‌ دره به پایان رسیده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها