یکشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۸:۲۷
نشست «معنویت در هنر خوشنویسی» برگزار می‌شود

نشست تخصصی «معنویت در هنر خوشنویسی» از سلسله نشست‌های تخصصی بخش آیه‌های هنر عصر یکشنبه (6 مرداد‌ماه) برگزار می‌شود.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، این نشست با سخنرانی استاد علی تن، نقاش و خوشنویس و معاون مركز هنرهای تجسمی عصر یکشنبه (6مرداد‌ماه) در سالن شماره 3 نشست‌های تخصصی بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم برگزار خواهد شد.

علی تن متولد ۱۳۵۰ دارای مدارک کارشناسی در رشته نقاشی از دانشگاه تهران و کارشناسی ارشد نقاشی از دانشگاه تربيت مدرس است. وی هنرمند خوشنويس، نقاش و نقاشی خط و مدرس اين رشته در دانشگاه است كه تاكنون ۲۳ نمايشگاه انفرادی از آثارش در ايران و خارج از كشور برگزار شده و در بيش از ۱۳۰ نمايشگاه گروهی داخلی و خارجی حضور داشته است. علی تن تاكنون داوری و دبيری جشنواره‌های ملی و بين‌المللی بسیاری را بر عهده داشته و کارگاه‌هایی را نيز برگزار كرده است.

مديريت نگارخانه خاوران، مديريت هنری فرهنگسرای خاوران، مديريت مرکز هنرهای تجسمی اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر تهران از سوابق مديريتی و اجرايی وی است.

نشست تخصصی «معنویت در هنر خوشنویسی» از ساعت 18 و 30 دقیقه عصر امروز یکشنبه (6 مرداد‌ماه) در سالن شماره 3 نشست‌های تخصصی واقع در طبقه همکف شبستان، جنب بخش دانشگاهی برگزار می‌شود.

بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از شنبه (15 تیر‌ماه) در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) در حال برگزاری است. این نمایشگاه به مدت یک‌ ماه از ساعت 17 تا 24 میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط