یکشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۱ - ۱۵:۱۴
«نیکوقلم» ساری با 4 کتاب جدید می‌آید

مدیر انتشارات «نیکوقلم» ساری از استان مازندران از انتشار چهار کتاب جدید در این انتشارات خبر داد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون شش کتاب را به چاپ رسانده‌ایم._

نرگس حشمتی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، اظهار کرد: با وجود نواسانات بهای کاغذ، در 9 ماه گذشته از سال جاری شش کتاب از سوی انتشارات ما روانه بازار شد. با توجه به این‌که سال گذشته، در مجموع چهار کتاب را به چاپ رساندیم، با همین روند چاپ کتاب احتمالا تا پایان امسال دو تا سه برابر سال پیش کتاب منتشر خواهیم کرد.

وی سپس به کتاب‌های در دست چاپ این انتشارات که به زودی وارد بازار می‌شوند، اشاره کرد و افزود: «اتا مجمع عاشقی» که سروده‌های سنتی مازندرانی است و بیشتر قالب فولکلوریک دارد، از سوی حسین‌علی خوش‌مکان گردآوری شده و بخشی از اشعار این کتاب سروده وی است.

مدیر انتشارات نیکوقلم اضافه کرد: «زائر ضریح دریا» کتابی در وصف حضرت ابوالفضل (ع) نوشته حسین شیردل و دو کتاب «وقتی تصمیم تو را می‌گیرد» و «هشت میلیون پروفسور» در حوزه روانشناسی نوشته صدرالدین ربیع‌پور، کتاب‌هایی‌اند که به زودی وارد بازار کتاب خواهند شد.

حشمتی در پایان گفت: انتشارات نیکوقلم از سال 1377 فعالیت خود را آغاز کرده و تاکنون بیش از 70 عنوان کتاب به چاپ رسانده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط