سه‌شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۱ - ۱۰:۳۴
«ماه ولگرد» به کتابفروشی‌ها می‌آید

چهارمین دفتر شعر ابراهیم اکبری دیزگاه با عنوان «ماه ولگرد» از سوی انتشارات دفتر تبلیغات اسلامی قم در دست انتشار است. این مجموعه دربرگیرنده گزیده‌ای از شعرهای منتشر شده و سروده‌های جدید شاعر است.-

اکبری‌دیزگاه در گفت‌و‌گو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، درباره این مجموعه شعر توضیح داد: «ماه ولگرد» در حقیقت گزیده‌ای از اشعارم است که در مجموعه‌ای 100 صفحه‌ای گردآمده‌اند. حدود 80 قطعه شعر را برای این مجموعه در نظر گرفته‌ام.

وی ادامه داد: برخی از این سپید سرود‌ه‌ها را  از مجموعه‌های منتشر شده پیشین انتخاب کرده‌ام و برخی از آن‌ها جدید هستند و برای نخستین‌بار در این مجموعه به چاپ می‌رسند. اغلب شعرهای جدید این کتاب نیز کوتاه سروده‌ هستند.

این شاعر درباره موضوع محوری گزیده اشعارش گفت: در این گزیده اشعار مضامین عاطفی، اجتماعی، دینی و مهدوی دیده می‌شود و از آن‌جا که برگزیده دفترهای قبلی بوده است، در روند انتخاب اشعار جدید سعی کرد‌ه‌ام گزینش به‌گونه‌ای باشد که شعرها ادامه همان روند قبلی آثارم باشند.

وی در پایان یادآور شد: علاوه بر این گزیده اشعار یک مجموعه جدید نیز در دست آماده‌سازی برای انتشار دارم و البته می‌توانم بگویم این دفتر در حوزه زبان تاحدودی با تغییراتی روبه‌رو است و کاری متفاوت از دیگر مجموعه‌های منتشر شده‌ام خواهد بود.

ابراهیم اکبری دیزگاه متولد سال 1360 در روستای تالش و فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد رشته «ادیان شرق» است. نخستین مجموعه شعر او با عنوان «قابیل توبه می‌کند» از سوی موسسه هنر و رسانه اردیبهشت منتشر شد.

دومین مجموعه شعر این شاعر با عنوان «من آسمان ندارم» در قالب سپید و کوتاه، زمستان سال 1388 از سوی انتشارات فصل پنجم راهی بازار نشر شد. «بلبل و بولدزر عاشق» عنوان سومین دفتر شعر اکبری دیزگاه است که از سوی انتشارات دفتر شعر جوان به چاپ رسیده است. 

چهارمین دفتر شعر اکبری دیزگاه نیز از سوی انتشارات دفتر تبلیغات اسلامی قم در دست انتشار است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط