دوشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۱ - ۱۰:۱۰
سه عنوان جدید از مجموعه کتاب‌های «کودکان کربلا» در راهند

طاهر خوش، نویسنده مجموعه کتاب‌های «کودکان کربلا» از پایان نوشتن سه عنوان جدید از این مجموعه خبر داد.-

طاهر خوش نویسنده‌ مجموعه کتاب‌های «کودکان کربلا» در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، با بیان این مطلب گفت: این مجموعه کتاب‌ها در مورد «ابوبکرابن حسن» پسر امام حسن مجتبی(ع)، «محسن ابن حسین» پسر امام حسین(ع) و «محمدابن ابی سعید ابن عقیل» است.
 
وی درباره این اثر توضیح داد: مجموعه «کودکان کربلا» نخستین اثری است که نقش و حضور کودکان را در این واقعه تاریخی برای مخاطبان کودک بازگو می‌کند. این کتاب توسط متولیان حرم اباعبدالله (ع) در کربلا به زبان‌های عربی، ‌انگلیسی و فرانسه در حال ترجمه است و قرار است مجموعه انیمیشینی نیز از روی این داستان‌ها تولید شود.
 
این نویسنده درباره اختصاصات کتابش گفت: یکی از ویژگی‌های این مجموعه این است که در آن، داستان‌ها فضاهای امروزی را با فضای تاریخی عاشورا و کربلا پیوند داده‌ام. البته ویژگی دیگر این اثر آن است که تاکنون کتابی به زبان ساده و به شکل نثر در این حوزه نوشته نشده است.
 
وی در رابطه با اثر دیگرش ادامه داد: «مادران 5تن» عنوان کتاب دیگرم است که در مورد مادران ائمه یعنی حضرت آمنه، حضرت زهرا (س)، حضرت خدیجه و حضرت فاطمه بنت اسد است. این کتاب داستان کودکان است و هنوز آن را به انتشارات خاصی نداده‌ام.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها