سه‌شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۷
انتشار کتابی مشتمل بر آرا و اندیشه‌های رهبر انقلاب درباره انتخابات

در آستانه برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، کتاب «عیار» مشتمل بر آرا و اندیشه‌های رهبر انقلاب درباره انتخابات منتشر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در خراسان رضوی، این کتاب در سه فصل انتخابات، انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شورای اسلامی شهر و روستاست منتشر شده است و در پشت جلد این کتاب بخشی از سخنان مقام معظم رهبری در فروردین 1392 در خصوص انتخابات آمده است.
 
موضوعاتی همچون وظیفه مردم در انتخابات، خصوصیات اصلح بطور عام و خاص در پیشگفتار این کتاب و موضوعاتی همچون مردم و انتخابات، تشویق دیگران برای شرکت، انتخابات آزادانه و آگاهانه، توجه به ملاک های دینی و انقلابی، رعایت چهارچوب های قانونی، قانون گرایی در انتخابات، بهره برداری دشمن از نتایج و گمانه زنی درباره موضع رهبری در فصل اول کتاب «عیار» منتشر شده است.
 
در فصل دوم و سوم نیز مسائلی همچون اهمیت انتخابات ریاست جمهوری و شوراها، برخی ویژگی های رئیس جمهور مطلوب و وظایف خاص چاپ شده است.

کتاب «عیار» در آستانه انتخابات خرداد 1400 در 155 صفحه و با قیمت 10 هزار تومان به‌همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی منتشر شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها