یکشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۶
«بوی گل محمدی» منتشر شد

مجموعه پنج جلدی «بوی گل محمدی» نوشته سعید روح‌افزا از سوی انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، مجموعه پنج جلدی «بوی گل محمدی» نوشته سعید روح‌افزا با عنوان‌های «زمین او»، «مهربانی او»، «به سوی او»، «راه او» و «بهشت او» از سوی انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای گروه سنی «د و ه» منتشر شده است.
 
پیام‌هایی که از طریق این مجموعه به مخاطبان منتقل می‌شود از مفاهیم اصلی کتاب آسمانی قرآن کریم گرفته‌شده است و سعی دارد نوجوانان را با موقعیت خود در دنیا و ارتباط با خداوند، نحوه زندگی و چگونگی بازگشت به‌سوی او آشنا کند.
 
در هر جلد از این مجموعه، 100 تا 110 آیه از آیات قرآن مورد استفاده قرار گرفته است. نحوه معرفی به این شکل بوده که آیات مرتبط با موضوع موردنظر از بین کل آیات انتخاب و سپس به وسیله ترجمه‌های روان محتوای آیات به مخاطبان منتقل شده است. در پی‌نوشت‌ها نیز اصل آیه به همراه ترجمه آن ارائه شده است.
 
در بخشی از کتاب «مهربانی او» می‌خوانیم: «او با همه بندگانش مهربان است. ولی با برخی از آنها مهربان‌تر است. می‌پرسی با چه کسانی مهربان‌تر است؟ برایت خواهم گفت. با کسانی مهربان‌تر است که به او ایمان می‌آورند و از فرستادگانش اطاعت می‌کنند. با کسانی مهربان‌تر است که تصمیم می‌گیرند خوب باشند و خوبی کنند. قصه اصحاب کهف را شنیده‌ای؟ آنان جوانانی با ایمان بودند که خدای یگانه را می‌پرستیدند و از خدایان دروغین قوم خود روگردان شده بودند. به‌سوی غاری گریختند و از خدایشان خواستند که با آنها مهربانی کند. خداوند به آنها فرمان داد که در غار پناه بگیرند تا در کارشان گشایشی ایجاد شود. آن‌گاه ایشان را به خوابی عمیق فرو برد و همه چیز را به گونه‌ای فراهم کرد که آسوده و در امان در خواب باشند...»
 
انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مجموعه پنج جلدی «بوی گل محمدی» را با شمارگان پنج هزار نسخه منتشر کرده است. «زمین او» در قالب 64 صفحه با قیمت 70 هزارریال؛ «مهربانی او» در قالب 72 صفحه با قیمت 60 هزارریال؛ «به سوی او» در قالب 100 صفحه با قیمت 65 هزارریال؛ «راه او» در قالب 84 صفحه با قیمت 140 هزارریال و «بهشت او» در قالب 84 صفحه با قیمت 140 هزارریال در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به نشانی زیر مراجعه کنید:

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها