شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۸۹ - ۱۱:۴۴
وزارت امور خارجه با 500 عنوان کتاب به مصلا آمد

مرکز چاپ و نشر وزارت امور خارجه با 500 عنوان کتاب و فصلنامه از جمله کتاب‌های سبز به بيست و سومين نمایشگاه بین المللی کتاب تهران آمده است./

علیرضا محمدی، مدیر غرفه مرکز چاپ و نشر وزارت امورخارجه، در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، اظهار داشت: این مرکز با 500 عنوان کتاب که 80 عنوان چاپ اولند، در نمایشگاه حضور دارد.

وی بیان کرد: کتاب‌هاي «پیدا و ناپیدای دیپلماسی»، « دیپلماسی اقتصادی جمهوری اسلامی ایران در آسیای مرکزی» و «تراژدی سیاست قدرت های بزرگ» برای نخستین بار در نمایشگاه 23 عرضه شده‌اند.

محمدی تصریح کرد: کتاب اطلس تاریخی خلیج فارس (persian gulf) که دارای مجموعه‌ای بی‌نظیر و  دربرگيرنده بیش از 100 نقشه از نقشه‌های قدیمی خلیج فارس است، در قالب یک لوح فشرده به علاقه‌مندان عرضه می‌شود.

مدیر غرفه مرکز چاپ و نشر وزارت امور خارجه افزود: کتاب‌های سبز مباحث کشورها و سازمان‌های بین‌المللی را با تغییراتی جدید و با آخرین اطلاعات در اختیار عموم مردم قرار می‌دهند. کتاب « دیپلماسی چند جانبه» تالیف محمد جواد ظریف و کاظم سجادپور به عنوان کتاب شایسته تقدیر در سال گذشته معرفی شد. این کتاب سعی مي‌كند فعالیت دستگاه دیپلماسی را به خوبی نشان دهد.

بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تا 25 اردیبهشت در مصلای امام خمینی(ره) برپاست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط