دوشنبه ۱۴ دی ۱۳۸۸ - ۱۴:۴۲
چهارمین نشست «شعرخوانی» برگزار می‌شود

چهارمین نشست از سلسله شست‌های «شعرخوانی» سرای اهل قلم، عصر سه‌شنبه (15 دی) با هدف آشنایی شاعران جوان با جریان شعر امروز و نقد و بررسی شعر جوان در محل این سرا برگزار می‌شود.\

 مژگان عباسلو، دبیر «نشست شعرخوانی» در گفت‌و‌گو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، درباره این نشست گفت: طبق روال نشست‌های پیشین موضوع چهارمین نشست برای شعرخوانی حاضران آزاد است و شاعران جوان در هر زمینه و قالبی می‌توانند سروده‌های خود را ارائه کنند.

وی یادآور شد: تنها در صورتی‌که مناسبت مذهبی و یا مناسبت ویژه دیگری با یکی از نشست‌های «شعرخوانی» همزمان شود، نشست را به آن موضوع اختصاص می‌دهیم و در غیر این‌صورت موضوع نشست آزاد خواهد بود.

دبیر نشست شعرخوانی درباره چگونگی نشست پیشین اظهار داشت: متاسفانه در سومین نشست با کاهش تعداد شرکت‌کنندگان مواجه شدیم. البته در آن نشست شرکت‌کنندگان به ارائه پیشنهادهایی برای جلب بیشتر شاعران جوان پرداختند.

وی ادامه داد: امیدوارم در نشست‌های آینده با به‌کارگیری پیشنهادهای مطرح‌شده مانند ارائه مسوولیت به شاعران، اطلاع‌رسانی گسترده‌تر و ایجاد بخش‌ها و برگزاری مراسم جنبی، استقبال بیشتر و شایسته‌تری از این نشست‌ها صورت گیرد.

چهارمین نشست‌ از سلسله نشست‌های «شعرخوانی» عصر سه‌شنبه (8 دی) از ساعت 16 و 30 دقیقه تا 18 و 30 دقیقه در محل سرای اهل قلم واقع در خیابان انقلاب، خیابان برادران مظفر جنوبی، کوچه خواجه‌ نصیر، شماره 2 برگزار می‌شود. شرکت در این نشست برای عموم آزاد است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط