دوشنبه ۷ دی ۱۳۸۸ - ۱۵:۰۱
سومین نشست «شعرخوانی» برگزار می‌شود

سومین نشست از سلسله شست‌های «شعرخوانی» سرای اهل قلم، عصر سه‌شنبه (8 دی) از ساعت 16 و 30 دقیقه تا 18 و 30 دقیقه با هدف آشنايي شاعران جوان با جریان شعر امروز در سرای اهل قلم برگزار می‌شود. تمامی علاقه‌مندان به حوزه شعر می‌توانند در این نشست حضور یابند.\

مژگان عباسلو، دبیر نشست شعرخوانی در گفت و‌گو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، درباره این نشست گفت: موضوع سومین نشست برای شعرخوانی حاضران آزاد است و شاعران جوان در هر زمنیه و قالبی می‌توانند سروده‌های خود را ارائه کنند.

وی با تاکید بر این نکته که برای دومین نشست‌ موضوع عاشورا و شعر آیینی در نظر گرفته شده بود، توضیح داد: در نشست‌های پیشین شاهد حضور شاعران مستعد و توانایی بودیم. سروده‌هایی که توسط این شاعران قرائت شد، گواه این امر بود.

عباسلو یادآور شد: در دومین نشست جواد محقق، اکبر خلیلی و محمدرضا سادات سرکی (ناظم)، حضور داشتند. این افراد نیز برپایی چنین نشست‌هایی را بسیار موفق و پربار خواندند.

وی از دعوت سیداکبر میرجعفری، شاعر برای حضور در سومین نشست «شعرخوانی» خبر داد و افزود: هنوز حضور میرجفری در این نشست قطعی نشده است. 

به گفته عباسلو، سلسله نشست‌های «شعرخوانی» سرای اهل قلم برای شاعران جوان امکان ارائه سروده‌های خود در محفلی شایسته و آگاهی از نقطه نظرات سایرین را فراهم می‌کند.

سومین نشست‌ از سلسله نشست‌های «شعرخوانی» عصر سه‌شنبه (8 دی) از ساعت 16 و 30 دقیقه تا 18 و 30 دقیقه در محل سرای اهل قلم واقع در خیابان انقلاب، خیابان برادران مظفر جنوبی، کوچه خواجه‌ نصیر، شماره 2 برگزار می‌شود. شرکت در این نشست برای عموم آزاد است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط