جمعه ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۳
۱۷۰۰ جلد کتاب به کانون‌های مساجد استان ایلام اهدا شد

ایلام- مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گفت: هزار و ۷۰۰ جلد کتاب در سطح کانون‌های مساجد استان ایلام توزیع و اهدا شد.

حجت الاسلام علی چراغی پور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ایلام گفت: این کتاب‌ها در موضوعات دینی، سیاسی، بصیرتی، هنری و ادبی برای مخاطبان کودک و نوجوان و بزرگسال انتخاب شده‌اند که با برنامه‌ریزی مناسب و تعیین هدف‌های پیش بینی شده، در سطح کانون‌های فرهنگی و هنری و کتابخانه‌های مساجد استان در مناطق شهری و روستایی توزیع شده است.

این مسئول فرهنگی ادامه داد: کتابخانه‌های کانون‌های مساجد یکی از مراکز مهم فرهنگی در راستای رشد و تربیت کودکان و نوجوانان و نیروهای انقلابی در سطح مساجد هستند که مورد استقبال جوامع هدف قرار گرفته‌اند.

چراغی‌پور خاطر نشان کرد: مهترین ابزار برای انتقال مفاهیم اسلامی و اعتقادی و اتقلابی در میان مخاطبان و جامعه، خصوصاً نوجوانان و جوانان، کتاب و توسعه فرهنگ کتابخوانی است.

مدیر ستاد هماهگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، ادامه داد: این کتاب‌ها و منابع مطالعاتی، در آستانه سالروز تاسیس ستاد کانون‌های مساجد از سوی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برای توزیع در میان کانون‌های مساجد به این ستاد اهدا شده است.

وی ادامه داد: ترویج فرهنگ مطالعه و کتاب و کتابخوانی و جذب جوانان و نوجوانان به فضای مسجد در سطح کانون‌ها از اهداف توزیع و اهدای این کتاب‌هاست.

وی گفت: ۳۱۰ کانون و ۸۵ باب کتابخانه در سطح استان ایلام فعالیت دارند که از مراکز مهم فرهنگی در جهت رشد و تربیت کودکان و نوجوانان و نیروهای انقلابی در سطح مساجد به شمار می روند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها