چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۴
میزبانی از امیر حسین و عبدالجبار کاکایی در چهارمین برنامه «سیب نقره‌ای»

فرهنگسرای عطار نیشابوری با مشارکت کانون شعر و ترانه فرهنگسرای ارسباران چهارمین نشست از ویژه برنامه محفل شعرخوانی «سیب نقره‌ای» را برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)؛ محفل ادبی «سیب نقره‌ای» با هدف دورهمی افراد علاقه‌مند به ادبیات و اشتراک دیدگاه‌ها و آثار ادبی به صورت ماهانه برگزار می‌گردد. به همین منظور باشگاه ادبی فرهنگسرای عطار نیشابوری در نظر دارد با مشارکت کانون شعر و ترانه فرهنگسرای ارسباران چهارمین محفل شعرخوانی «سیب نقره‌ای» را با حضور امیر حسین و عبدالجبار کاکایی شاعر و ترانه سرای نامدار کشور و جمعی از اساتید و اهالی فرهنگ و ادبیات روز یکشنبه ۲۰ اسفند ماه ساعت ۱۶:۳۰ در سالن فرهنگسرای عطار نیشابوری برگزار نماید.

در این محفل ادبی شاعران میهمان به شعرخوانی می‌پردازند و از نقد کارشناسان برنامه بهره می‌برند و در ادامه مراسم پاسداشت از فعالیت‌های ادبی و هنری امیر حسین و عبدالجبار کاکایی برگزار می‌شود.

عبدالجبار کاکایی در ایلام متولد شده است. وی تحصیلاتش را تا مقطع کارشناسی ارشد ادبیات فارسی ادامه داده، از سال سوم دبیرستان شروع به شعر گفتن کرده است. اولین اثر منتشرشده او چهارپاره‌ای با موضوع جنگ و اولین اثر او که به‌طور مستقل چاپ شده «آرزوهای واپسین» بوده است. وی کارشناس ادبی مطبوعات و صدا و سیما، مدیر واحد ادبی موسسه نشر آثار امام و مدرس و معاون اجرایی برخی از فرهنگسراهای تهران می‌باشد. همچنین همکاری‌هایی نیز با حوزه هنری داشته است. از میان آثار او کتابهای «سال‌های تاکنون» و «بررسی شعر پایداری ایران و جهان» تاکنون دو دوره برگزیده کتاب سال دفاع مقدس شده است. کاکایی هم اکنون جلسات شعر خوانی و مثنوی پژوهی را درکانون شعر و ترانه فرهنگسرای ارسباران به دبیری فرزند خود امیر حسین کاکایی برگزار می‌کند.

علاقه‌مندان جهت شرکت در این برنامه می‌توانند به فرهنگسرای عطار نیشابوری به نشانی میدان بریانک، خیابان شهید دعوتی، خیابان شهید امیر قلی مراجعه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها