دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۰
معرفی یک رمان نوجوان در برنامه «جلد دوم» تلویزیون اینترنتی کتاب

چهل‌ودومین قسمت برنامه «جلد دوم» دوشنبه (۱۴ اسفندماه)، ساعت ۱۸ از تلویزیون اینترنتی کتاب پخش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، نیلوفر مالک، نویسنده کتاب «سرقت در میدان صدویکم» مهمان چهل‌ودومین قسمت برنامه «جلد دوم» است و در این برنامه به معرفی کتاب «سرقت در میدان صدویکم» خواهد پرداخت.

این کتاب، رمانی ماجراجویانه است که از سوی انتشارات مدرسه برای نوجوانان بالای ۱۲ سال منتشر شده است. شخصیت اصلی این داستان، پسری دوازده‌ساله به نام پویاست که پدرش پلیس بوده و در اثر حادثه‌ای از دنیا رفته است و ماجرا با گم‌شدن «کوکو» پرندۀ پریسا، خواهر کوچک پویا شروع می‌شود.

نیلوفر مالک، نویسنده کودک و نوجوان ساکن تهران است و فارغ‌التحصیل رشته زیست‌شناسی از دانشگاه شهید بهشتی و کارشناسی‌ارشد رشته ادبیات مقاومت از دانشگاه پیام نور و کارشناسی‌ارشد ادبیات کودک و نوجوان از دانشگاه شهید بهشتی است. او نوشتن را از سال ۱۳۷۵ با داستان‌های علمی برای کودکان در مجله سروش کودکان آغاز کرد و در سال ۱۳۸۰ اولین کتاب‌هایش را به چاپ رساند. همچنین داوری جشنواره قلم زرین، جشنواره خاتم و کسب رتبه در جوایزی چون جایزه ادبی شهید اندرزگو و جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران از جمله رزومه اوست. از او تاکنون بیش از ۱۲ کتاب در زمینه ادبیات کودک و نوجوان منتشر شده است.

گفتنی است، چهل‌ودومین قسمت برنامه «جلد دوم»، دوشنبه (۱۴ اسفندماه)، ساعت ۱۸ از تلویزیون اینترنتی کتاب به نشانی ketab.tv پخش می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط