دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۶
خلیج‌فارس برای ما مقدس است/ خون شهدا در جای جای خلیج‌فارس می‌درخشد

امیر دریادار شهرام ایرانی، فرمانده نیروی دریایی گفت: خون همه همرزمان و همه شهدا در جای جای خلیج‌فارس می‌درخشد. آنها دائم ما را هدایت می‌کنند و خوشحالیم که در محضر شما مردم کشورم ایستاده و از افتخارآفرینی‌های دریایی سخن می‌گوییم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، امیر دریادار شهرام ایرانی، فرمانده نیروی دریایی همزمان با گرامیداشت روز ملی خلیج فارس که به رونمایی از پوستر خلیج فارس اختصاص داشت و دوشنبه ۱۰ اردیبهشت در محوطه برج آزادی برگزار شد، گفت: در چنین روزی در جمع عزیزانی هستم که دلشان برای ایران می‌طپد. به عنوان یک سرباز کوچک به وجود شما افتخار می‌کنم. من از خلیج‌فارس و از خرمشهر عزیز می‌آیم. سالیانه بر طبق برنامه‌ای جوانان دانشکده افسری را می‌بریم تا رشادت‌های رزمندگان را در جبهه‌های هشت سال دفاع مقدس برایشان تشریح کنیم.

وی افزود: خلیج فارس برای ما بسیار مقدس است. از رئیس‌علی دلواری و امامقلی به غلامعلی بایندر می‌رسیم که توسط انگلیسی‌ها به شهادت رسید. از هفتم آذر که هنوز پیکر مبارک شهدای این تاریخ را نتوانستیم از خلیج فارس خارج کنیم که این روز به لسان مبارک ریاست کل قوا که فرمودند باید نام این شهدا برده شود و در جمع‌ها از آنها یاد شود.

فرمانده نیروی دریایی بیان کرد: خون همه همرزمان و همه شهدا در جای جای خلیج‌فارس می‌درخشد. آنها دائم ما را هدایت می‌کنند و خوشحالیم که در محضر شما مردم کشورم ایستاده و از افتخارآفرینی‌های دریایی سخن می‌گوییم. ما می‌دانیم و شما عزیزان هم می‌دانید که همه و همه خون شهدای گرانقدری است که جانانه در آن مقطع تاریخی جنگیدند، ایستادند و ایستادگی‌شان را به همه نشان دادند. ما هم تلاش می‌کنیم تا این اقتدار را آن‌چنان که در شأن مردم کشورمان است، به نمایش بگذاریم و پایداری کنیم، قطعاً میسر نخواهد بود مگر اینکه مردم کشورم دعاگوی ما باشند چون ما رفتنمان با ناخدا و برگشتمان با خداست و در این فاصله دعاهای شما با ماست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط