چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۸
معاون هنری وزارت فرهنگ چه کتاب‌هایی می‌خواند؟

معاون هنری وزارت فرهنگ گفت: مجموعه آثار مرحوم اکبر رادی از میان نویسندگان نمایشنامه ایرانی و همچنین مجموعه آثار تنسی ویلیامز، آرتور میلر و استریندبرگ را از نمایشنامه‌نویسان بزرگ جهان پیشنهاد می‌کنم.

محمود سالاری در پاسخ به خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) ضمن حضور در نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ تهران، گفت: کتاب‌هایی که من می‌خوانم در رشته تخصصی و موردهای مطالعاتی خودم است و شاید خیلی برای عموم مورد استفاده نباشد. گاهی هم برای رصد، آثار مکتوبی که در بازار نشر هنر وجود دارد را مطالعه می‌کنم.

وی درباره این پرسش که به مخاطبین نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ تهران چه کتاب‌هایی را توصیه می‌کند، گفت: کتاب «نهج البلاغه» به ترجمه سید جعفر شهیدی, کتاب جامع و کاملی است که خواندن آن را به همه مردم توصیه می‌کنم. همچنین کتاب «بخارای من ایل من» به نویسندگی محمد بهمن‌بیگی از کتاب‌های مورد علاقه من است.

سالاری درباره مطالعاتی که در حوزه هنر داشته است، افزود: مجموعه آثار مرحوم اکبر رادی از میان نویسندگان نمایشنامه ایرانی برای من بسیار جذاب است. همچنین خوانش مجموعه آثار تنسی ویلیامز، آرتور میلر و استریندبرگ را از نمایشنامه نویسان بزرگ جهان پیشنهاد می‌کنم.

شما می‌توانید اطلاعات کامل نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ تهران را اینجا بخوانید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها