چهارشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۵
بانوی نویسنده چهارمحال و بختیاری برگزیده جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان شد

چهارمحال و بختیاری- بانوی نویسنده و شاعر چهارمحال و بختیاری در بیست‌وهشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان اردکان، عنوان برگزیده بخش نمایشنامه‌نویسی را به دست آورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در شهرکرد، حجت‌الله شیروانی، معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری از قرارگیری سمیرا سلیمانی، بانوی نویسنده و شاعر استان در جمع برترین‌های بیست‌وهشتمین دوره جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان در اردکان خبر داد و گفت: در این دوره از جشنواره ۵۷ اثر نمایشی و ۱۷ نمایشنامه در بخش‌های مختلف با یکدیگر به رقابت پرداختند که سمیرا سلیمانی با نمایشنامه «وای خدا جون برف میاد» در کنار چهره‌های فعال تئاتر و نویسندگی همچون مجید بور بور، احسان جانمی و حسین ملکی، توانست عنوان برگزیده بخش نمایشنامه‌نویسی را به خود اختصاص دهد.

وی تصریح کرد: این نویسنده و شاعر استانی در دوره‌های پیشین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان نیز به عناوین برتر نمایشنامه‌نویسی دست یافته بود و تاکنون بیش از ۱۴ عنوان ملی و بین‌المللی در کارنامه هنری و ادبی خود دارد. سلیمانی در دی‌ماه امسال نیز در چهارمین جشنواره ملی «شهر من» که به میزبانی استان اصفهان برگزار شد سه مقام برتر در بخش‌های داستان ۷ تا ۹ سال، داستان نوجوان و شعر نوجوان را کسب کرد.

بیست‌وهشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان با بیش از ۱۷۰ اجرا در ۱۰ سالن نمایشی و با حضور ۴۵۰ هنرمند داخلی و خارجی از هفت کشور جهان روزهای یکم تا ششم اسفند در شهر اردکان برگزار شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها